  • 1. Data: 2004-04-24 17:00:12
    Temat: "Zawiasy"
    Od: "Michał" <r...@g...pl>

    Po jakim czasie wedlug prawa mozna mowic ze nie bylo sie karanym gdy dostało
    sie wyrok w zawieszeniu na 2 lata?
    Pzdr
    Michal

  • 2. Data: 2004-04-24 17:55:32
    Temat: Re: "Zawiasy"
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > Po jakim czasie wedlug prawa mozna mowic ze nie bylo sie karanym gdy
    dostało
    > sie wyrok w zawieszeniu na 2 lata?

    z mocy prawa 2 lata + 6 miesięcy.
    chyba, że się mylę;-)
    Kaliope

  • 3. Data: 2004-04-24 20:11:04
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Nie mylisz sie .:-)

  • 4. Data: 2004-04-24 20:37:59
    Od: "slivker" <s...@p...onet.pl>

    a grzywna + zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych?

  • 5. Data: 2004-04-24 20:49:21
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > a grzywna + zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych?

    "Jeżeli wobec skazanego orzeczono grzywnę lub środek karny, zatarcie
    skazania nie może nastąpić przed ich wykonaniem, darowaniem albo
    przedawnieniem ich wykonania; nie dotyczy to środka karnego wymienionego w
    art. 39 pkt 5" (obowiązek naprawienia szkody).
    podstawa prawna art. 76§2 kodeksu karnego

    co z prowadzenie pojazdów - pojęcia nie mam:-)
    Kaliope

  • 6. Data: 2004-04-25 02:52:29
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    slivker wrote:
    > a grzywna + zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych?

    za przestępstwo czy wykroczenie?

    Jeśli za przestepstwo:
    W razie skazania na grzywnę albo karę ograniczenia wolności, zatarcie
    skazania następuje z mocy prawa z upływem 5 lat od wykonania lub
    darowania kary albo od przedawnienia jej wykonania; na wniosek skazanego
    sąd może zarządzić zatarcie skazania już po upływie 3 lat.

    Jeżeli orzeczono środek karny, zatarcie skazania nie może nastąpić przed
    jego wykonaniem, darowaniem albo przedawnieniem jego wykonania, z
    zastrzeżeniem art. 76 § 2.

    KG

  • 7. Data: 2004-04-25 02:52:58
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kaliope wrote:
    > co z prowadzenie pojazdów - pojęcia nie mam:-)

    To właśnie środek karny

    KG