  • 11. Data: 2019-12-16 16:43:46
    Temat: Re: Za ujawnianie prawdy można trafić do więzienia
    Od: m...@g...com

    Moją czarę goryczy ciągle przelewa durnota takich jak ty. Gnojek dla
    reklamy pomówił adwokata o popełnienie przestępstwa. Wykorzystał fakt,
    że adwokatka jest córka osoby publicznej. Podczas postępowania sadowego
    wyszło, że adwokatka przestępstwa nie popełniła i popełnić nie mogła. Za
    to pomówienie Śpiewak został skazany. Zamiast grzecznie przeprosić to
    robi z siebie ofiarę a matołki wierzą w bzdury.
    ---
    Ktorys KOlejny w KOncu zamiast grzecznie przeprosic nie wytrzyma
    i POdlozy jednemu z drugim cos POd auto albo POciagnie za pewien
    ruchomy jezyczek w przedmiocie "przyPOminajacym". Ale na POgrzeby
    kaste stac ot i bedzie miala z czym do Brukseli z placzem biegac.
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zabojstwo-gabriela-n
    arutowicza-kim-byl-pierwszy-prezydent-polski/dvsg7kd

  • 12. Data: 2019-12-16 16:49:43
    Od: m...@g...com

    - pokaż cytowany tekst -
    no wiesz, nadzwyczajna kasta wybiera sobie wybiórczo to co jej pasuje z
    kuń-stytucji, w dodatku trudni się donoszeniem na własny kraj do UE, co
    budzi we mnie odrazę, to zwykłe antypolskie gnojki są:)
    ---
    To ze biegaja do brukseli to akurat dobry objaw -znaczy ze w kraju i na
    wschod brakuje im juz mecenasow krjacych ich miekkie krabie odwloki ;P
    Tak sie przyzwyczaili do bez-karnosci ze sie nie sPOstrzegli kiedy
    zostali sami, teraz zrobilo sie nerwowo i POpelniaja jak to zwykli
    prePOdsadni na finiszu kariery przestepczej coraz wiecej bledow...
    :)

  • 13. Data: 2019-12-16 16:58:28
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 16:43 <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zabojstwo-gabriela-n
    arutowicza-kim-byl-pierwszy-prezydent-polski/dvsg7kd

    Jesteś niebezpiecznym kretynem!
    Czy na sali jest lekarz?

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2019-12-16 17:09:01
    Od: m...@g...com

    Jesteś niebezpiecznym kretynem!
    Czy na sali jest lekarz?

    ---
    Ja jestem lekarzem -lecze takich jak ty ze zludnego kastowego POczucia bezpieczenstwa
    ;P
    To co sie dzialo w kraju przez ostatnie dziesiatki lat doprowadzilo m.inn. do
    sytuacji
    gdy okolo 25-50% sPOleczenstwa jest na skraju wytrzymalosci psychicznej jak ostroznie

    sygnalizuje GWienko:
    https://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21778465,c
    o-czwarty-polak-ma-problemy-psychiczne.html?disableR
    edirects=true
    Jak dzis pojdziesz wieczorem do pabu czy galerii dokladnie przygladaj sie mijanym
    twarzom -co 3cia lub 4ta moze kryc niebezpiecznego dla ciebie czlowieka jak go za
    bardzo wkurzysz... ;P

  • 15. Data: 2019-12-16 17:18:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 16:58, Trefniś pisze:
    > Jesteś niebezpiecznym kretynem!
    > Czy na sali jest lekarz?

    e tam, ma dobry nick mr blue sky, ze znanego hitu ELO :

    https://www.youtube.com/watch?v=aQUlA8Hcv4s

  • 16. Data: 2019-12-16 17:19:30
    Od: m...@g...com

    https://forsal.pl/artykuly/998390,szokujace-dane-20-
    proc-spoleczenstwa-ma-zaburzenia-psychiczne.html
    https://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21778465,c
    o-czwarty-polak-ma-problemy-psychiczne.html
    https://biznes.newseria.pl/news/na-zaburzenia-psychi
    czne,p239514348

    20% to bardzo ostrozne szacunki...

    Psychiatrzy zartuja od lat ze cala ludzkosc (1000%populacji)
    dzieli sie na wariatow i...tych "jeszcze nie zdiagnozowanych" ;)

    Obudz sie Trefny bo nie wiesz w jakim swiecie zyjesz ;P

  • 17. Data: 2019-12-16 17:24:51
    Od: m...@g...com

    > Jesteś niebezpiecznym kretynem!
    > Czy na sali jest lekarz?

    e tam, ma dobry nick mr blue sky, ze znanego hitu ELO :

    https://www.youtube.com/watch?v=aQUlA8Hcv4s
    ---
    JuTu ty to POtrafisz zrobic czlowiekowi reklame... ;P
    Ale fakt -to jeden z moich ich ulubionych kawalkow
    -slowasa genialne i...transcendentne jak kto POtrafi czytac miedzy wierszani ;)

  • 18. Data: 2019-12-16 17:32:22
    Od: m...@g...com

    > Jesteś niebezpiecznym kretynem!
    > Czy na sali jest lekarz?

    e tam, ma dobry nick mr blue sky, ze znanego hitu ELO :

    https://www.youtube.com/watch?v=aQUlA8Hcv4s

    ---
    Swoja droga to bedzie watek w temacie jak ktos mnie zacznie
    "gonic" za uswiadamianie mu jak sie sprawy realnie majom ;P

    Somnambulizm psychiczny to dopiero choroba, sprobuj takiego obudzic to cie jeszcze
    POgryzie bo przebudzenie boli:
    https://strefa44.pl/anthony-de-mello-o-przebudzeniu/
    "Ludzie najczęściej śpią, nie zdając sobie z tego sprawy. Rodzą się pogrążeni we
    śnie. Żyją, śniąc. Nie budząc się, zawierają małżeństwa. Płodzą dzieci we śnie i
    umierają, nie budząc się ani razu..."

  • 19. Data: 2019-12-16 17:38:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 17:24, m...@g...com pisze:

> [...]
    > Ale fakt -to jeden z moich ich ulubionych kawalkow
    > -slowasa genialne i...transcendentne jak kto POtrafi czytac miedzy wierszani ;)

    ano, świetne są te stare kawałki:)

  • 20. Data: 2019-12-16 17:50:00
    Od: m...@g...com

    https://m.youtube.com/watch?v=GvHyeXis_t8