  • 31. Data: 2019-12-17 14:17:29
    Temat: Re: Za ujawnianie prawdy można trafić do więzienia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    grzech <g...@g...com> pisze:

    >Np. Po to żeby wysoki sąd nie musiał oglądać zmarłego osobiście?

    >Działanie w "dobrej wierze" nie jest wykluczone ale IMHO jakoś to nie
    >jest
    >najbardziej narzucające się wyjaśnienie w przypadku _kompetentnego_
    >prawnika/prawniczki, no chyba że to wysoka kompetencja w "plausible
    >deniability". Wiec albo wal po konkretach albo jej reputacji
    >"o której mówić publicznie nie wolno" nie wkopuj głębiej IMHO.

    Akurat w tym przypadku ustanawia sie kuratora w celu dbania o interesy
    osoby, ktora byc moze zyje, czy ma spadkobiercow.

    Ale co owa prawniczka zrobila w ramach kurowania/reprezentowania ?

    Popisac sie pod wnioskiem o wydanie kamienicy ... to chyba nic
    zdroznego, zadbac o to, zeby nalezne wplywy wplywaly na konto w
    depozycie sadowym - tez dobrze,
    sprzedac w imieniu niepewnego klienta ... IMO za duzo ...
    Sprzedac po zbyt niskiej cenie ... tym bardziej za duzo.

    Wiec co zrobila, a czego nie zrobila ?

    Nawiasem mowiac - a jak sie klient nie objawi, to co - naleznosc z
    depozytu trafia na konto gminy ?

    J.

  • 32. Data: 2019-12-18 13:11:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedy się ujawniła data urodzenia - czyli wiek w latach - osoby objętej kuratelą?

    www.rp.pl/W-sadzie-i-urzedzie/311129997-Kiedy-urzad-
    sam-wyznaczy-kuratora-dla-osoby-nieobecnej.html
    https://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/prawo_a
    dministracyjne/388470,Osoba-nieobecna-jako-strona-w-
    postepowaniu.html

    -----

  • 33. Data: 2019-12-18 13:14:46
    Temat: Wolno pozwac bez znajomosci adresu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak przy okazji dyskusji nad kuratelą - ciekawa taktyka:
    www.rp.pl/artykul/198409-Wolno-pozwac-bez-znajomosci
    -adresu--ale-nie-procedury-cywilnej.html

  • 34. Data: 2019-12-18 13:16:50
    Temat: Re: Wolno pozwac bez znajomosci adresu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.rp.pl/Kadry/305189988-Czy-wyprowadzka-z-miejsca-
    zamieszkania-pozwoli-pracownikowi-uniknac-procesu.ht
    ml

    -----