  • 1. Data: 2006-08-15 12:44:50
    Temat: Za 3 dni rozprawa ,mój adwokat na urlopie.Co mogę zrobić ?
    Od: "w...@p...op" <n...@o...pl>

    Witam
    Za trzy dni mam ważna rozprawę .Mój adwokat który zawsze prowadził moje
    sprawy wyjechał na urlop,nie wiedząc oczywiście że sprawa będzie w czasie
    jego nieobecności.Nie moge siez nim skontaktowac w zaden sposób.
    Co mam zrobic ,lub co moge zrobic?
    Czy mam pójśc na rozprawę i powiedziec osobiście?czy złożyć w kancelarii
    podawczej pismo?
    Mój adwokat nie złożył w tej sprawie swojego pełnomocnictwa więc nie wiem jak
    sąd podejdzie do tej sprawy?
    Prośże o porady,co robiććć

    pozdrawiam anna

  • 2. Data: 2006-08-15 13:11:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    w...@p...op napisał(a):

    > Mój adwokat nie złożył w tej sprawie swojego pełnomocnictwa więc nie wiem jak
    > sąd podejdzie do tej sprawy?

    Dla sądu nie masz pełnomocnika.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-08-15 15:23:49
    Od: "w...@p...plop" <n...@o...pl>

    > Dla sądu nie masz pełnomocnika.
    dobrze,ale co zatem JA moge zrobic ,na co sie powołac,aby sprawe
    przełożono.Nie sadze aby nie złozenie do sadu wczesniej zawiadomienia o
    pełnomocnictwie mialo ogromne znaczenie.Ja tez nie sadZilam ze urlop przedłuzy
    sie do konca sierpnia.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-15 16:50:50
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

> [...]
    > przełożono.Nie sadze aby nie złozenie do sadu wczesniej zawiadomienia o
    > pełnomocnictwie mialo ogromne znaczenie.Ja tez nie sadZilam ze urlop

    Sąd nie odroczy. Na pewno pan mecenas ma jakiś współpracowników albo
    aplikantów, którzy być może nie są na urlopie. A jak nie ma, to nie jest
    jedynym adwokatem czy radcą w Polsce.
    Poza tym zawsze można się reprezentować samemu.
    Marcin.

  • 5. Data: 2006-08-15 16:59:03
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > jedynym adwokatem czy radcą w Polsce.
    > Poza tym zawsze można się reprezentować samemu.

    Dziekuję ,rozumię.
    Reprezentowanie sie samemu oczywiście bedzie jedynym wyjściem.Natomiast w dokumentach

    zawartych jest dużo róznych szczegułów prawnych9art. z kodeksów itp.) dla mnie nie
    zrozumiałych.Wiadomo że druga strona bdzie to wykorzystywać.
    Oczywiście ze sa inne kancelarie,ale żadna nie zna spraw od początku.Mecenas który
    miał mnie reprezentowac był juz wielokrotnie wprowadzony w zagadnienia tej sprawy.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-08-15 20:01:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Krzemiński* stuknęła w
    klawisze i oto co powstało:

    > Sąd nie odroczy. Na pewno pan mecenas ma jakiś współpracowników albo
    > aplikantów, którzy być może nie są na urlopie. A jak nie ma, to nie jest

    Odroczy, nie odroczy - któż to wie.
    Ja bym poszedł na rozprawę, złożył pełnomocnictwo do akt i
    zawnioskował o odroczenie, tak aby adwokat mógł się zapoznać ze sprawą.
    A później przemyślał czy ten człowiek w ogóle jest poważny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 7. Data: 2006-08-15 21:58:06
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

    > Dziekuję ,rozumię.

    kultura nakazuje przed wysłaniem postu sprawdzić poprawność
    ortograficzno-gramatyczną

  • 8. Data: 2006-08-15 22:38:25
    Temat: Re: Za 3 dni rozprawa ,mój adwokat na urlopie.Co moge zrobia ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > A później przemyślał czy ten człowiek w ogóle jest poważny.

    Bo? Adwokat też człowiek, prawo do urlopu ma. Poza tym on na dzień
    dzisiejszy nic nie wie, że jego stały klient znowu go potrzebuje. Ech
    widocznie znowu szklanej kuli z biura zapomniał na wakacje wziąść. I nie
    dziwię mu się, że na wakacjach komórki służbowej nie odbiera.

  • 9. Data: 2006-08-16 20:44:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    * "Konservatyvny kudlatek " napisał(a) w dniu 2006-08-15 23:58:

    > kultura nakazuje przed wys?aniem postu sprawdziae poprawno?ae
    > ortograficzno-gramatyczn?

    Oraz skonfigurować czytnik.

  • 10. Data: 2006-08-18 19:30:58

> [...]
    > jedynym adwokatem czy radcą w Polsce.
    > Poza tym zawsze można się reprezentować samemu.

    Sąd odroczył rozprawę jak umotywowałam ustnie- przed sądem- swoją prośbę o
    odroczenie.Nie chciałam pomocy aplikanta,ani innej kancelarii.Sąd to
    zrozumiał.
    Pozdrawiam,dziękuję.