eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZUS wszczął 2 postępowania wyjaśniające wobec pracodawcy ... co dalej › Re: ZUS wszczął 2 postępowania wyjaśniające wobec pracodawcy ... co dalej
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS wszczął 2 postępowania wyjaśniające wobec pracodawcy ... co
    dalej
    Date: Thu, 30 Aug 2018 14:40:25 +0200

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup
    >Dostałem kilka dni temu list polecony z ZUSu, który informuje mnie,
    >że ZUS wzywa dwóch (tak naprawdę to 1 firma, tylko kilka podmiotów
    >pod jednym adresem) z moich byłych już pracodawców do wyjaśnień w
    >sprawie mojego konta ubezpieczonego.

    >Cytat dokładny jednego z pism: "Ubezpieczony został zgłoszony od
    >(data) do (data)do obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego na
    >dokumencie ZUS ZZA, kody tytułu ubezpieczenia 0411 00.
    >Za miesiące (tu miesiące i lata) brak minimalnego wynagrodzenia
    >obowiązującego w danym okresie z innych umów" (dodam, że obydwie
> [...]

    Zlecenia jak rozumiem nie o dzieło ?

    A to byly zlecenia takie "na pol etatu" ?

    Bo cos mi chodzi po glowie, ze jesli miales dwa zlecenia na male
    kwoty, to razem minima byly spelnione.
    Ale jak sie jedno skonczylo, to zlecajacy drugie mial obowiazek
    zaplacic skladke minimalna.

    A jak to byly zlecenia dluzsze, to on mogl nie wiedziec, ze drugie
    zlecenie Ci sie skonczylo.

    J.