eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZUS wszczął 2 postępowania wyjaśniające wobec pracodawcy ... co dalej › Re: ZUS wszczął 2 postępowania wyjaśniające wobec pracodawcy ... co dalej
  • Data: 2018-08-30 16:02:35
    Temat: Re: ZUS wszczął 2 postępowania wyjaśniające wobec pracodawcy ... co dalej
    Od: Tomaszek <t...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-30 o 15:36, J.F. pisze:
    > Chodzi mi o to czy kwoty miesieczne na jednym byly ponizej minimalnej
    > pensji.

    Tak. Na obydwu przelewach były kwoty niższe od minimalnej wymaganej,
    razem dawały sporo więcej, ale na każdym pojedynczo kwota była poniżej
    tej minimalnej.

    > Wyjasnia sobie z ZUS :-)

    Ano mam konto na PUE w ZUS to sobie popatrzyłem trochę. I ryj mi się
    uśmiechnął troszku:) Nie wszystko tam rozumiem, ale jak się przyjrzeć
    temu co się ZUSowi nie podoba to napiszę tak: coś w tym jest:)

    > Jak sam pisales - rozne podmioty.
    > No to tak z zalozenia podmiot 1 nie wie, jakie masz zlecenia u innego
    > podmiotu.
    >
    > I tu zonk - podmiot 1 ciagle odprowadza nalezne procenty, a powinien
    > wieksze, bo skonczylo sie zlecenie u podmiotu 2.
    >
    > No ale jesli mowisz, ze to jedna szajka - to powinni sie na tym znac :-)

    Dwie księgowe, biurko w biurko, firm z roku na rok coraz więcej, PITów
    coraz więcej z roku na rok. Koszyczek z pieczątkami wielkości dużej
    doniczki (szacunkowo na oko gdzieś ok. 20 sztuk w środku) Choas, darcie
    mordy na siebie, atmosfera ciężka od stresu.... Prezes janusz biznesu,
    rotacja ludzi ogromna, dużo krzyczy rzadko ma rację, nigdy nie
    przeprasza.. O błąd łatwo:(

    --
    t0maszek