  • 11. Data: 2009-04-03 07:34:00
    Temat: Re: ZUS
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Wszystko fajnie. Tylko co z dzisiejszymi emerytami? Zwlaszcza z tymi w wieku
    > faktyczni emerytalnym. Jaka metode eutanazji zastosowac?

    Niech wrócą do pracy.
    Ci co już faktycznie nie mogą dostaną zasiłki.

    > Moze jakies dzialania wojenne by sie przydaly, coby ilosc geb do wykarmienia
    > spadla?

    Brrrrr.... najgorszy z możliwych pomysł.

    Arek

  • 12. Data: 2009-04-03 09:18:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 21:49
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr34u1$plj$1@news.onet.pl>):

    > Moze jakies dzialania wojenne by sie przydaly, coby ilosc geb do
    > wykarmienia spadla?

    Ale na wojnie giną głównie młodzi. Więc powiększysz liczbę emerytów.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2009-04-03 10:11:20
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Niech wrócą do pracy.
    > Ci co już faktycznie nie mogą dostaną zasiłki.

    to...

    > Brrrrr.... najgorszy z możliwych pomysł.

    Życzę Ci, żebyś do śmierci musiał pracować...

  • 14. Data: 2009-04-03 10:20:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 09:34:00 +0200, Arek napisał(a):

    > Niech wrócą do pracy.

    Zatrudnisz ich?

    Henry

  • 15. Data: 2009-04-03 10:29:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 12:11
    (autor Agent 0700
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr4nc9$ebq$1@inews.gazeta.pl>):

    > Życzę Ci, żebyś do śmierci musiał pracować...

    Życzę sobie, żebym do śmierci mógł pracować.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-04-03 10:30:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 12:20
    (autor Henry(k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <wvx23xpvhqrr$.1kr75l34o6ao6.dlg@40tude.net>):

    > Zatrudnisz ich?

    Już ich zatrudnia, ale nic nie robią, bo biorą kasę za obijanie się. Kuźwa,
    40 lat i emeryci...

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-04-03 10:35:47
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Życzę sobie, żebym do śmierci mógł pracować.

    Ja też chciałbym móc pracować, ale nie musieć pracować a to duża różnica.

    Całe życie przepracować jak niewolnik? I co z życia?

  • 18. Data: 2009-04-03 10:36:22
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Już ich zatrudnia, ale nic nie robią, bo biorą kasę za obijanie się.
    > Kuźwa,
    > 40 lat i emeryci...

    Tu się zgodzę, trochę nie teges...

  • 19. Data: 2009-04-03 11:08:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Agent 0700 napisał:
    > to...

    Ci co na tyle są schorowani, że nie mogą pracować powinni
    dostać zasiłki.
    Reszta do roboty. :)

    > Życzę Ci, żebyś do śmierci musiał pracować...

    Dziękuję. Moje życzenie jest podobne :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 20. Data: 2009-04-03 11:11:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Henry(k) napisał:
    > Zatrudnisz ich?

    Już zatrudniam.
    Jak również kobiety w przed, w ciąży i po ciąży.

    Emerytura może istnieć tylko w dwóch sytuacjach:

    1) Odpowiednio późnego przechodzenia na nią, tak, że niewielu korzysta z
    jej owoców wystarczająco długo by być obciążeniem.

    2) Jest wystarczająco wysoki przyrost naturalny.

    Inaczej to jedna wielka fikcja, a właściwie gorzej - zbrodnia.
    Bo ludzie nie mogą mieć własnych dzieci bo muszą utrzymywać cudzych
    rodziców.
    I tak to staczamy się ku unicestwieniu przez ZUS.
    Czego nie dokonali Niemcy i Ruscy dokona ZUS.

    pozdrawiam
    Arek