  • 21. Data: 2009-04-03 11:25:51
    Temat: Re: ZUS
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 13:11
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr4qua$988$1@inews.gazeta.pl>):

    > 2) Jest wystarczająco wysoki przyrost naturalny.

    bez sensu, ziemia jest przeludniona. Generowanie przyrostu to rozwiązanie na
    najbliższe lata, a za 50 lat się zemści po wielokroć. Powinien być zakaz
    rozmnażania się przez kilka pokoleń.

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2009-04-03 11:27:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Już ich zatrudnia, ale nic nie robią, bo biorą kasę za obijanie się.
    > Kuźwa,
    > 40 lat i emeryci...

    A ja nie mam nic przeciwko!!!!
    Tyle tylko, ze jesli np. gormicy mieliby przechodzic w mlodszym wieku na
    emeryture - co nie jest glupie, bo to przewaznie bardzo ciezka i
    niebezpieczna praca, to niech dodatkowe srodki zwiazane z finansowaniem ich
    emerytury za okres od przejscia do ukonczenia wieku emerytalnego - pokrywaja
    specjalne fundusze zasilane z dodatkowych skladek odprowadzanych przez
    kopalnie.
    I tak z kazda inna grupa zawodowa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-04-03 11:29:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > najbliższe lata, a za 50 lat się zemści po wielokroć. Powinien być zakaz

    Dobry żart, zakaz rozmnażania się przez kilka pokoleń. Uśmiałem się ;)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-04-03 11:33:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > ich emerytury za okres od przejscia do ukonczenia wieku emerytalnego -
    > pokrywaja specjalne fundusze zasilane z dodatkowych skladek odprowadzanych

    A dlaczego przez kopalnie?
    Przez nich SAMYCH.

    Inaczej - to co sobie sami uzbierali, niech im dzielą przez ilość lat jaką
    będą na emeryturze i problem się rozwiąże.
    Nikt z nich nie będzie chciał na emeryturę przechodzić.

    Np. zakładając że górnik odkłada 1000 zł miesięcznie i przechodzi na
    emeryturę po 25 latach:
    25*1000*12=300 000

    Nie wiem jaka jest średnie życia górnika, powiedzmy że w miarę standardowo
    65 lat, a przechodzi na emeryturę w wieku 45 lat:
    300 000/12/20=1250

    I tyle mu dać.
    Brutto rzecz jasna.
    Ciekawe ilu zechce przejść tak wcześnie i wegetować za 1000 zł miesięcznie.

  • 25. Data: 2009-04-03 11:38:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > bez sensu, ziemia jest przeludniona. Generowanie przyrostu to rozwiązanie na
    > najbliższe lata, a za 50 lat się zemści po wielokroć. Powinien być zakaz
    > rozmnażania się przez kilka pokoleń.

    Ja tylko pisałem w jakiej sytuacji działa system emerytalny.
    Jeżeli, któryś z tych warunków nie jest spełniony to się wali.
    A u nas oba warunki brzegowe nie tylko nie są spełnione, ale są
    jeszcze wykoślawione.
    Mamy ujemny przyrost naturalny a uwzględniając emigrację to mamy
    ogromną dziurę pokoleniową.
    Ludzie przechodzą na emeryturę za szybko, a wielu, zbyt wielu,
    o wiele za szybko.

    Pytanie pozostaje tylko jedno - które pokolenie zbuntuje się ostatecznie
    uciekając za granicę lub w szarą strefę lub jawnie odmawiając płacenia?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 26. Data: 2009-04-03 12:02:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 13:29
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr4rva$mm2$1@news.onet.pl>):

    Dlaczego? Przeludnienie by spadło.

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2009-04-03 12:03:47
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Tristan (n...@s...pl) w wiadomości <gr4t01$2f3$1@news.interia.pl>
    napisał:

    > Dlaczego? Przeludnienie by spadło.

    Wystarczy skuteczny zakaz rozmnażania się w *jednym* pokoleniu.
    Kolejnych nie będzie...;P

    --
    Pozdrawiam, Jenka

  • 28. Data: 2009-04-03 12:07:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 14:03
    (autor Jenka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@j...com>):

    > Wystarczy skuteczny zakaz rozmnażania się w *jednym* pokoleniu.

    Nie. Bo nadal się nawarstwi.

    > Kolejnych nie będzie...;P

    Będą będą... Mówię o rozmnażaniu, a nie kontynuowaniu

    --
    Tristan

  • 29. Data: 2009-04-03 12:12:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 13:29
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gr4rva$mm2$1@news.onet.pl>):

    > Dlaczego? Przeludnienie by spadło.

    A co to jest przeludnienie? Niech sami ludzie decydują gdzie mieszkać
    i jak się rozmnażać. Świat się sam wyreguluje. A Ty chcesz być doktorem
    Mengele - tym dać możliwość, innym nie. Brrr!

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2009-04-03 12:12:45
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 12:29:25 +0200, Tristan napisał(a):

    > Życzę sobie, żebym do śmierci mógł pracować.

    Ja też sobie życzę żebym do śmierci (ze starości) mógł pracować, ale nie
    musiał.

    Pozdrawiam,
    Henry