  • 11. Data: 2013-07-21 11:00:38
    Temat: Re: ZIP - ciekawostka
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-20 22:57, Marek Dyjor pisze:
    > podobnie jak debilny wymóg posiadania klucza kwalifikowanego do systemu
    > płatnika.
    O przepraszam, jest PUE i działa z profilem zaufanym ePUAP. Wszystko
    darmo, pomijając dojazd do urzędu w celu weryfikacji profilu.

    Maciek

  • 12. Data: 2013-07-21 11:22:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-18 18:10, WOJO pisze:
    > Oczywiście od 2009 nie kupowałem także innych leków na receptę (co jest
    > niezgodne z prawdą).
    > Kolejny bubel informatyczny, jakich wiele w tym kraju.

    Pewnie to nie bubel. Tu chodzi o wykrycie oszustw lekarskich. Pewnie
    "nieźle" Cię kiwano na korzyść nieubezpieczonego.

    Mam już wydrukowany wniosek i muszę jechać do NFZ i pewnie stać tam w
    długiej kolejce.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-07-24 18:49:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-18 18:10, WOJO pisze:
    > Hej.
    > Bardziej z ciekawości niż z z przewidywania realnych korzyści wygenerowałem
    > sobie login i hasło.
    > Pierwsza paranoja - odbiór osobisty. OK - mogę zrozumieć, choć już żonie nie
    > mogłem odebrać (nawet z upoważnieniem) - bzdura, ale to NFZ - rządzi się
    > własnymi prawami.
    > Druga bzdura - okazało się, że w 2009 roku jako mężczyzna kupowałem globulki
    > dopochwowe na receptę w dodatku w mieście, w którym bywam tylko przejazdem.

    Jakim cudem Ci sie tp na tej stronie pokazało? cos bujasz.
    Nic samo się nie pokaże. Teraz właśnie się o tym przekonałam. Trzeba
    sobie wpisywać nazwy leków, wszystko co chcesz wiedzieć to musisz sobie
    wpisać daty i nazwy czy symbole. No i do kitu. Nie moge się dowiedzieć
    co i kiedy mi lekarze zapisywali w mojej karcie pacjenta.
    http://zapisz.net/view.php?filename=756_nfz_zip.jpg

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-07-24 20:35:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > wpisać daty i nazwy czy symbole. No i do kitu. Nie moge się dowiedzieć co
    > i kiedy mi lekarze zapisywali w mojej karcie pacjenta.

    Animka, nie mierz wszystkich swoją miarą...
    http://zapisz.net/view.php?filename=954_apteka.jpg
    Wystarczy, czy palcem pokazać?
    WOJO

  • 15. Data: 2013-07-24 20:59:58
    Od: <5...@3...205958.invalid> (Tom N)

    WOJO w

    [...]

    > http://zapisz.net/view.php?filename=954_apteka.jpg
    > Wystarczy, czy palcem pokazać?
    > WOJO

    Mnie wystarczy... Jako rycerz (z mieczem i pochwą), imieniem WOJO,
    zmanipulowałeś lekarza i otrzymałeś receptę na 2 opakowania tabletek
    dopochwowych...

    "Preparat jest wskazany w leczeniu grzybic rąk i stóp, skóry, tułowia,
    podudzi i kończyn dolnych, leczeniu łupieżu pstrego, drożdżakowych zakażeń
    skóry i błon śluzowych zewnętrznych narządów płciowych."

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2013-07-24 22:43:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-24 20:35, WOJO pisze:

    > Animka, nie mierz wszystkich swoją miarą...
    > http://zapisz.net/view.php?filename=954_apteka.jpg
    > Wystarczy, czy palcem pokazać?
    > WOJO

    Ja nie mierzę tylko się głowię dlaczego u mnie jest wszędzie pusto
    (oprócz wizyt lekarskiech w przychodni). W lekach refundowanych pusto, a
    przecież dostawałam jakieś recepty. Podałam Ci linka do zrzutu ekranu.
    Tam było, żebym sobie nazwy leków sama wpisała. To ja mam o tym
    wiedzieć? Myślalam, że czegoś się dowiem, a tu wielki guzik.
    Nieprzydatne mi to. W szpitalach byłam 2 razy, a tam na stronie
    puściutko. Czy ja mam sama wpisywać daty pobytu, na co mialam operację
    itd. Czy to ja jestem NFZ-em i mam komputer w głowie, że mam im podawać
    informacje, a nie oni mnie?
    Myslałam, że dowiem się jakie mi (czy komuś na mojej karcie) recepty
    wystawiali, a tam pusto.
    To wszystko jest do kitu.

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-07-25 19:03:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.07.2013 18:49, animka pisze:
    > Nie moge się dowiedzieć co i kiedy mi lekarze zapisywali w mojej karcie
    > pacjenta.

    A kto to przepisze do systemu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2013-08-16 14:50:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-21 11:00, Maciek pisze:
    > O przepraszam, jest PUE i działa z profilem zaufanym ePUAP. Wszystko
    > darmo, pomijając dojazd do urzędu w celu weryfikacji profilu.
    Dodam jeszcze, że wniosek o dostęp do ZIP można złożyć za pomocą
    platformy ePUAP (chociaż informacji na ten temat na stronie ZIP się nie
    znajdzie), ale i tak po odbiór danych dostępowych trzeba dymać do NFZ.
    Bo tak i ch* im zrobisz!

    Maciek