  • 1. Data: 2008-05-16 19:40:02
    Temat: Wzory znaków drogowych
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    w dzienniku ustaw nr 170 z 2002 są wzory znaków, ale bardzo niskiej jakości.
    Czy takie wzory są gdzieś publikowane w lepszej jakości (w końcu z czegoś
    produkowane są rzeczywiste znaki)? Znalazłem na Wikipedii, ale nie ma
    wszystkich.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 2. Data: 2008-05-17 06:23:56
    Temat: Re: Wzory znaków drogowych
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Tristan wrote:

> [...]
    > jakości. Czy takie wzory są gdzieś publikowane w lepszej jakości (w
    > końcu z czegoś produkowane są rzeczywiste znaki)? Znalazłem na

    Może tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/2181.htm

    Wszystkie znaki są w załącznikach (pdf)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Oględziny przeprowadzono w świetle naturalnym, dziennym,

  • 3. Data: 2008-05-17 06:48:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 maj 2008 08:23
    (autor Andrzej_K
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@a...biaman.net>):

    > Może tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/2181.htm
    > Wszystkie znaki są w załącznikach (pdf)

    Hm.... Niewiele lepsze są, choć fakt, lekko lepsze.

    Swoją drogą, zamiast robić takie magiczne rysunki techniczne, mogli by po
    prostu wygenerować pliki wektorowe SVG i już.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 4. Data: 2008-05-17 10:00:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tristan"

    > Hm.... Niewiele lepsze są, choć fakt, lekko lepsze.

    są jeszcze ładnie posortowane tutaj:
    http://www.v10.pl/prawo/Tabliczki,do,znakow,drogowyc
    h,114.html
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-05-17 10:07:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 maj 2008 12:00
    (autor blad
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g0mapr$jb5$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > są jeszcze ładnie posortowane tutaj:
    > http://www.v10.pl/prawo/Tabliczki,do,znakow,drogowyc
    h,114.html

    No ale te mają też rozdzielczość denną, a to raster :(
    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu