  • 1. Data: 2008-05-16 14:36:37
    Temat: Warta mnie olala :(
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    W nawiazaniu do postu z 05.03.2008 (ponizej).
    Oczywsicei mnie olali - napsiali, ze zgodnie z art 6 k.c. "ciezar
    udowodnienia faktu spoczywa na osobie, ktora z faktu tego wywodzi skutki
    prawne". Moge cos zrobic czy mam sobie odpuscici te kilka stow za naprawe ?

    Fantom

    Glowny post :
    Witam
    Ostatnio jak wial wiatr (z dwa tygodnie temu) pewein plot, nalezacy do
    developera polecial mi na samochod i mi go rozwalil. No to wzialem polise
    tej firmy i zlozylem do ubezpieczyciela o zwrot kasy. No i dostalem wlasnei
    pisemko, ze musze udowodnic, ze do szkody doszlo na skutek zawinionego
    dzialania lub zaniechania dzialania ubezpieczonego. Czyli co ? Mam rozumiec,
    ze jezeli nie udowodnie, ze konstrukcyjnie plot ten nie mial prawa sie
    utrzymac podczas tego wiatru to moge samochod sobie naprawiac za swoja kase
    ?? I nie mam zadnych szans na kase z tej firmy ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-05-16 18:22:38
    Temat: Re: Warta mnie olala :(
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

> [...]
    > dzialania lub zaniechania dzialania ubezpieczonego. Czyli co ? Mam rozumiec,

    Zdjęcia choćby jakies ... zeznania swiadków ... trzeba złozyc odwołanie
    i załączyć to wszystko. Jak odmówią, to do sądu. A tam trzeba bedzie
    udowodniac, ze developer niedbale postawił płot.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-05-18 08:07:21
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    > Zdjęcia choćby jakies ... zeznania swiadków ... trzeba złozyc odwołanie
    > i załączyć to wszystko. Jak odmówią, to do sądu. A tam trzeba bedzie
    > udowodniac, ze developer niedbale postawił płot.

    A niby jak takie cos udowodnic ?
    A co z ubezpieczeniami OC ?

    Fantom

  • 4. Data: 2008-05-18 10:54:21
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > A niby jak takie cos udowodnic ?
    > A co z ubezpieczeniami OC ?

    No a od czego zaczął się ten wątek ? Ubezpieczyciel odmówił wypłaty z
    OC.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-05-18 18:15:17
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    > No a od czego zaczął się ten wątek ? Ubezpieczyciel odmówił wypłaty z
    > OC.

    Ja tego nie napisalem. Nie mam pojecia jaki typ polisy maja i co obejmuje.

    Fantom

  • 6. Data: 2008-05-19 19:53:20
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    Pytanie dodatkowe : Czy plot jest Budowla ?

    "Art. 434. k.c.
    Za szkodę wyrządzoną przez zawalenie się budowli lub oderwanie się jej
    części odpowiedzialny jest samoistny posiadacz budowli, chyba że zawalenie
    się budowli lub
    oderwanie się jej części nie wynikło ani z braku utrzymania budowli w
    należytym
    stanie,ani z wady w budowie."

    Fantom