  • 1. Data: 2008-05-16 15:38:57
    Temat: Skrócenie zwolnienia?
    Od: "Pytanie" <a...@p...pl>

    Witam
    Nie wiem, czy właściwa grupa, ale nic innego do głowy mi nie przychodzi...

    Dziś skończyłem miesięczne zwolnienie z pracy i mój stan jeszcze nie pozwala
    na powrót do roboty. Rehabilituję się i z dnia na dzień jest coraz lepiej,
    jednak nie AŻ TAK dobrze...
    Poszedłem do lekarza z prośbą o zwolnienie a ten po obejrzeniu nogi
    oczywiście je wypisał. I dopiero w domu dotarło do mnie, że mogłem go
    poprosić o tydzień, max dwa. A okazało się, że zwolnienie jest na miesiąc.
    No i byłby to już drugi miesiąc pod rząd, pomijając dwa miesiące zwolnienia
    wcześniej, przed operacją.
    I szkoda mi kasy, jaką tracę przez to zwolnienie a i w końcu chciałbym też
    zacząć robotę, żeby nie "wylecieć" z obiegu...
    Jestem przekonany, że za tydzień max. 2 będę mógł na tyle sprawnie chodzić,
    że będę mógł wrócić do pracy. Lekarz medycyny pracy wystawi mi stosowny
    papierek.
    I pytanie:
    czy skoro już mam zwolnienie na miesiąc, to "pozamiatane"?
    Czy jeśli ten sam lekarz, który to zwolnienie wypisał, po dwóch tygodniach
    napisze papier, że nadaję się do roboty, to będę mógł "skrócić" L4? Czy
    skoro trafi do kadr takie zwolnienie miesięczne, to już pozamiatane - cały
    miesiąc będzie mi naliczane 80% płacy?
    Jak to jest?
    Da się jakoś "odkręcić" jeszcze temat?

  • 2. Data: 2008-05-16 15:45:17