  • 1. Data: 2006-05-05 07:09:20
    Temat: Wyskokość taksy u notariusza
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    Kupuję mieszkanie o statusie prawnym: mieszkanie spółdzielcze własność prywatna.
    Czy to prawda, że upoważnia mnie to u notariusza do wysokosci taksy 50%, czy
    jest to jedynie jego "dobra wola"?
    Kwestia podatku dla państwa i opłat sądowych - nie podlega rzecz jasna
    "rabatom"...

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2006-05-05 07:35:39
    Temat: Re: Wyskokość taksy u notariusza
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Kupuję mieszkanie o statusie prawnym: mieszkanie spółdzielcze własność
    > prywatna.

    Nie ma takiego prawa.

  • 3. Data: 2006-05-05 08:37:51
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    Negatyw pisze:

> [...]
    > Czy to prawda, że upoważnia mnie to u notariusza do wysokosci taksy 50%, czy

    Jezeli pod tym barokowym sformulowaniem masz na mysli spoldzielcze
    wlasnosciowe prawo do lokalu to tak, stawka maksymalna ulega obnizeniu o
    50%.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov

  • 4. Data: 2006-05-05 09:16:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Jezeli pod tym barokowym sformulowaniem masz na mysli spoldzielcze
    wlasnosciowe prawo do lokalu to tak, stawka maksymalna ulega obnizeniu o
    50%.

    A nie dotyczy to tylko przekształcenia spółdzielczego własnościowego na
    odrębna własność? Zbywanie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
    mieszkalnego na rynku wtórnym chyba nie jest objęte żadnymi zniżkami, a
    przynajmniej ja sie z tym nie zetknąłem.

  • 5. Data: 2006-05-05 10:46:42
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    Boombastic pisze:

    [..]
    > mieszkalnego na rynku wtórnym chyba nie jest objęte żadnymi zniżkami, a
    > przynajmniej ja sie z tym nie zetknąłem.

    Tak wiec mow. Od dwoch lat obowiazuje rozporzadzenie w sprawie taksy
    notarialnej, ktore obejmuje znizka takze obrot prawem spoldzielczym.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov

  • 6. Data: 2006-05-05 11:04:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Tak wiec mow. Od dwoch lat obowiazuje rozporzadzenie w sprawie taksy
    notarialnej, ktore obejmuje znizka takze obrot prawem spoldzielczym.

    Masz rację, znalazłem. Par. 6 o tym mówi.

  • 7. Data: 2006-05-05 20:16:11
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "roburkov" <r...@g...ciach.pl> napisał w wiadomości

    >spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu to tak, stawka maksymalna ulega
    >obnizeniu o
    50%.

    No to git :) I to bez łaski tak?

    Pozdro