  • 1. Data: 2009-02-18 22:29:52
    Temat: Wyrzucenie na bruk
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Moja koleżanka z pracy, wynajmująca mieszkanie studentom, twierdzi że od
    marca do października można ludzi wyrzucać na bruk bez konsekwencji.
    Mnie się wydawało, że trzeba zapewnić mieszkanie socjalne z gminy albo
    coś... jak to jest?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2009-02-19 00:19:12
    Temat: Re: Wyrzucenie na bruk
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 18 Lut, 23:29, PlaMa <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > marca do października można ludzi wyrzucać na bruk bez konsekwencji.
    > Mnie się wydawało, że trzeba zapewnić mieszkanie socjalne z gminy albo

    Jak nie sa zameldowani to nawet przez caly.

  • 3. Data: 2009-02-19 06:52:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał

> [...]
    >
    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    Jak nie sa zameldowani to nawet przez caly.

    Nie pleć głupot.

  • 4. Data: 2009-02-19 07:55:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 19, 1:19 am, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > Jak nie sa zameldowani to nawet przez caly.

    Zameldowanie o niczym nie swiadczy. Zameldowanie nie jest czescia
    jakiegos prawa do lokalu. To tylko czynnosc administracyjno-
    techniczna.

    Ogolnie przez caly rok nie mozna wyrzucic na bruk. W Polsce nie ma
    eksmisji na bruk. Mozna eksmitowac do lokalu socjalnego lub
    pomieszczenia tymczasowego. W zimie jest calkowity zakaz eksmisji.

  • 5. Data: 2009-02-19 09:48:25
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ogolnie przez caly rok nie mozna wyrzucic na bruk. W Polsce nie ma
    eksmisji na bruk. Mozna eksmitowac do lokalu socjalnego lub
    pomieszczenia tymczasowego. W zimie jest calkowity zakaz eksmisji.

    I dlatego nikt nie chce rodzinom wynajmować :-( No chyba, że łosie jakieś.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-02-19 11:04:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 19, 10:48 am, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pomieszczenia tymczasowego. W zimie jest calkowity zakaz eksmisji.
    >
    > I dlatego nikt nie chce rodzinom wynajmować :-( No chyba, że łosie jakieś.

    Wynajem to jeszcze nic.

    Gorsze sa sytuacje jak sie np. kobieta chce pozbyc z domu bylego meza,
    pijaka, ktory jest agresywny. Nie mozna bo socjalizm nie pozwala.

  • 7. Data: 2009-02-19 11:13:11
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Wynajem to jeszcze nic.

    Jakbyś miał kilka mieszkań na wynajem to byś tak nie mówił.

    > Gorsze sa sytuacje jak sie np. kobieta chce pozbyc z domu bylego meza,
    pijaka, ktory jest agresywny. Nie mozna bo socjalizm nie pozwala.

    Rzeczywiście te sprawy są dość przykre.

    Czekamy na zmianę prawa.

  • 8. Data: 2009-02-19 12:20:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 19, 12:13 pm, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

    > Jakbyś miał kilka mieszkań na wynajem to byś tak nie mówił.

    E tam. IMO zadna strata ekonomiczna nie moze byc gorsza niz utrata
    zdrowia/zycia przez kogos zmuszonego do mieszkania z "elementem" bo
    nie mozna go eksmitowac.

  • 9. Data: 2009-02-19 12:38:28
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > E tam. IMO zadna strata ekonomiczna nie moze byc gorsza niz utrata
    zdrowia/zycia przez kogos zmuszonego do mieszkania z "elementem" bo
    nie mozna go eksmitowac.

    Zgadzam się. To jest dramat tych ludzi.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 10. Data: 2009-02-20 02:04:25
    Od: ant <a...@n...tld>

    PlaMa wrote:
> [...]
    > marca do października można ludzi wyrzucać na bruk bez konsekwencji.
    > Mnie się wydawało, że trzeba zapewnić mieszkanie socjalne z gminy albo

    Świezutkie w tej kwestii - najem okazjonalny:
    <http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wlasciciel-m
    ieszkania-latwiej-pozbedzie-sie-lokatora,wid,1086949
    7,wiadomosc_prasa.html>