  • 1. Data: 2003-11-20 20:31:27
    Temat: Wyrok kolizja pod wpływem
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    Wydano wyrok w sprawie z art 178 par 1 kk. za uderzenie w słup oświetleniowy
    samochodem pod wpływem alkoholu
    6 mieś na 2 lata i rok bez prawa jazdy teraz sprawa o art 86 par 2 kw. co
    mogą przywalić z tego artykułu (jaka kara ) i jakie najczęsciej bywają
    wyroki może kto wie. czy mogą dać więszy okres zatrzymania prawka niż ze
    sprawy na kodeks karny ??

  • 2. Data: 2003-11-22 11:19:30
    Temat: Re: Wyrok kolizja pod wpływem
    Od: Zbigniew Bober <z...@o...pl>

    Madaa wrote:

> [...]
    > mogą przywalić z tego artykułu (jaka kara ) i jakie najczęsciej bywają
    > wyroki może kto wie. czy mogą dać więszy okres zatrzymania prawka niż ze

    Takie sprawy są najczęściej umarzane ale ostateczna decyzja należy do SG.

    Pozdrawiam,
    Zbigniew Bober

  • 3. Data: 2003-11-22 16:39:21
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    > Takie sprawy są najczęściej umarzane ale ostateczna decyzja należy do SG.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Zbigniew Bober
    Wiem ale do póki nie wyjaśniła się z kod karnego to odwoływali a pozatym
    uszkodzilem latarnię oświetlenia ulicznego więc może nie umorzą