  • 1. Data: 2003-12-02 14:38:55
    Temat: Wypowiedzenie-odwołanie
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Ponieważ jestem tu po raz pierwszy-
    witam wszystkich grupowiczów :-))

    Mam nadzieję,że moje pytanie jest związane z obecną grupą

    A więc "trafiło" i mnie ;-((
    28-11-2003 roku otrzymałem od pracodawcy wypowiedzenie na
    tzw."fajrant"(15.00),na którym jest informacja,że przysługuje mi prawo
    wniesienia odwołania do Sądu Rejonowego-Sądu Pracy w terminie 7 dni od
    otrzymania w/w wypowiedzenia.
    I moje pytanie-Do którego mogę złożyć odwołanie?(czy liczone są dni
    kalendarzowe- ostateczny termin 05-12-2003,czy dni robocze-ostateczny termin
    08-12-2003)?
    Z góry serdeczne dzięki za pomoc

    Pozdrawiam

    Ceberebek

  • 2. Data: 2003-12-02 16:23:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie-odwołanie
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Ceberebek napisał:

    > Ponieważ jestem tu po raz pierwszy-
    > witam wszystkich grupowiczów :-))

    dzień dobry

    > Mam nadzieję,że moje pytanie jest związane z obecną grupą

    jest :-)

> [...]
    > tzw."fajrant"(15.00),na którym jest informacja,że przysługuje mi prawo
    > wniesienia odwołania do Sądu Rejonowego-Sądu Pracy w terminie 7 dni od

    Masz czas do 5.12.2003, liczy się data stempla pocztowego.

    > Z góry serdeczne dzięki za pomoc

    proszę

    Marcin

  • 3. Data: 2003-12-02 17:14:11
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    > dzień dobry

    > jest :-)

    > Masz czas do 5.12.2003, liczy się data stempla pocztowego.

    > proszę
    >
    > Marcin

    Big thx :-))

    Czyli jeśli nie zdążę osobiście-to ratuje mnie jeszcze poczta z datą stempla
    05-12-03 nawet jeśli wyślę przed 24?

    Ceberebek

  • 4. Data: 2003-12-02 17:48:20
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Ceberebek wrote:
    > Czyli jeśli nie zdążę osobiście-to ratuje mnie jeszcze poczta z datą stempla
    > 05-12-03 nawet jeśli wyślę przed 24?

    tak

    KG

  • 5. Data: 2003-12-02 17:48:55