  • 1. Data: 2003-12-02 13:21:10
    Temat: Kasa mieszkaniowa
    Od: a...@w...pl (wp)

    Witam grupowiczów,

    Wycofałem wkład z kasy mieszkaniowej (po zakończeniu okresu oszczędzania) i
    chcę za to zakupić działkę budowlaną,
    ale czytając jeszcze raz umowe naszły mnie wątpliwości bowiem w umowie mam
    zapisane:
    "Posiadacz rachunku zobowiązuje się do przeznaczenia środków zgromadzonych
    na rachunku wraz z naliczonymi odsetkami na realizację własnych potrzeb
    mieszkaniowych, to jest:
    1) nabycie, budowę, przebudowę lub nadbudowę domu albo lokalu mieszkalnego
    stanowiącego odrębną nieruchomość"

    Wobec powyższego czy US nie zakwestionuje nabycia działki budowlanej?
    Jak ewentualnie wybrnać z sytuacji?

    Pozdrawiam,
    Dam

  • 2. Data: 2003-12-03 14:22:06
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa
    Od: o...@o...pl

    Z tego co pamietam w ustawie o kasach jest wypunktowana tez dzialka ,w sumie
    mogles ten punkt tez zanaczyc przy podpisywaniu ale dzialka spelnia definicje
    potrzeb mieszkaniowych z ustawy , pogadaj z doradca podatkowym moze us nie
    bedzie potrzebowal umowy a tylko wyciagi