  • 1. Data: 2004-04-21 15:08:14
    Temat: Wypłacenie wynagrodzenia[PROBLEM]
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    Witam.Pracuje w firmie któera do dnia dzisiejeszego nie wypłaciła mi
    wynagrodzenia.Może wiecie co z tym "fantem" zrobić,żeby nie wylecieć z
    pracy?
    Z góry dziękuję za wszelkie info i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-04-21 16:29:19
    Temat: Re: Wypłacenie wynagrodzenia[PROBLEM]
    Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl>

    ARAS wrote:
> [...]
    > pracy?
    > Z góry dziękuję za wszelkie info i pozdrawiam.

    Nie napisałes od kiedy zalega z pensją

    pl

  • 3. Data: 2004-04-21 16:44:54
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > Nie napisałes od kiedy zalega z pensją

    Znaczy się chodzi o niewypłacenie pensji na czas.Wg umowy do 10 każdego
    miesiąca a dzisiaj jest 21 i jeszcze nie ma.Pozdro

  • 4. Data: 2004-04-21 17:02:12
    Od: sebol <l...@s...pl>

    ARAS wrote:

    > Witam.Pracuje w firmie któera do dnia dzisiejeszego nie wypłaciła mi
    > wynagrodzenia.Może wiecie co z tym "fantem" zrobić,żeby nie wylecieć z
    > pracy?

    donos do PIP.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 5. Data: 2004-04-21 17:14:29
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    ARAS wrote:

    > Znaczy się chodzi o niewypłacenie pensji na czas.Wg umowy do 10 każdego
    > miesiąca a dzisiaj jest 21 i jeszcze nie ma.Pozdro

    A jak sie upominasz to co mowia? Ew. napisac pismo o wyjasnienie
    opoznien. Z donosami, skargami, sadami jeszcze zdazysz.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 6. Data: 2004-04-21 22:01:36
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > A jak sie upominasz to co mowia? Ew. napisac pismo o wyjasnienie
    > opoznien. Z donosami, skargami, sadami jeszcze zdazysz.

    A jak się dopominam to mówią ze niby w poniedziałek rano poszły przelewy.
    Wg mnie jakby poszły przelewy w poniedziałek to miałbym już na koncie.
    Miałem już taką sytuację ze ktoś przelał mi pieniądze rano a popołudniu
    miałem na koncie.Pozdro.