  • 1. Data: 2004-04-21 16:14:34
    Temat: czy moze odmowic naprawy gwarancyjnej?
    Od: "m" <m...@o...pl>

    zakupilam firmowy zegarek. no i jak to czasem bywa, cos w nim szwankuje.
    postanowilam naprawic w ramach gwarancji. punkt serwisowy jest wymieniony na
    karcie gwarancyjnej. gdy poszlam tam, by zglosic naprawe, wlasciciel
    odpowiedzial, ze zegarka nie przyjmie, poniewaz mu sie nie oplaca, bo musialby
    czesci sciagac z innego miasta. kazal mi oddac zegarek do naprawy tam gdzie
    kupowalam. raczej to bedzie niemozliwe, gdyz zegarek kupilam podczas urlopu w
    miejscowosci prawie 500 km oddalonej od mojej. czy serwisant mial prawo mi
    odmowic?> jesli nie mial takiego prawa, co ja moge zrobic, by "wymusic" prawnie
    na nim przyjecie zegarka do naprawy.
    pozdr
    m.

  • 2. Data: 2004-04-21 16:17:58
    Temat: Re: czy moze odmowic naprawy gwarancyjnej?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    m wrote:

> [...]
    > odmowic?> jesli nie mial takiego prawa, co ja moge zrobic, by "wymusic" prawnie

    prawdopodobnie nie mógł odmówić, ale to zależy od umowy między nim a
    gwaantem
    najprościej - zwróć się do gwaranta

    KG

  • 3. Data: 2004-04-21 17:54:14
    Od: "m" <m...@o...pl>

    > gwaantem
    > najprościej - zwróć się do gwaranta

    a jak to sprawdzic kto jest gwarantem?na karcie gwarancyjnej nie ma bowiem
    producenta zegarka, tylko nazwy punktow serwisowych. szukalam w googlach, ale
    nie natrafilam na jakies info.po cichu dodam, ze jest to zegarek loren

    pozdr
    m.

  • 4. Data: 2004-04-21 19:17:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    googlach, ale
    > nie natrafilam na jakies info.po cichu dodam, ze jest to zegarek loren

    A zegarek ma jakąś markę? Bo jak ma, to poszukaj po tej marce w
    Internecie.

  • 5. Data: 2004-04-21 19:27:33
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

> [...]
    ale
    > nie natrafilam na jakies info.po cichu dodam, ze jest to zegarek loren

    powinno to wynikac z umowy gwarancyjnej (moze jakas pieczatka, oznaczenie
    stron umowy abo cos)
    p.
    W,

  • 6. Data: 2004-04-22 16:50:05
    Od: "m" <m...@o...pl>

    > A zegarek ma jakąś markę? Bo jak ma, to poszukaj po tej marce w
    > Internecie.

    Robercie, jesli uwaznie czytales moj post, to wiesz, jakiej marki ten zegarek.
    gdybys niezbyt uwaznie doczytal, to powiem : LOREN. mialabym nadzieje, ze mi
    pomozesz w odpowiedzi. jak pisalam, szukalam po marce w necie. moze
    niewlasciwie szukalam, ale nie znalazlam, kto moze byc gwarantem.

    pozdr
    m.

  • 7. Data: 2004-04-22 19:39:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Widać nie dość uważnie przeczytałem. W takim razie spróbuj znaleźć
    producenta tych zegarków i zapytać Go, kto jest gwarantem na terenie
    Polski.

  • 8. Data: 2004-04-23 11:44:32
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    m wrote:

> [...]
    > nadzieje, ze mi pomozesz w odpowiedzi. jak pisalam, szukalam po marce w
    > necie. moze niewlasciwie szukalam, ale nie znalazlam, kto moze byc

    Jest takie cos jak "Federacja konsumentow" pisza tam

    " Jeśli chcesz skorzystać z porad naszego prawnika napisz
    p...@f...org.pl"

    Sprawdz w tej ksiazeczce z napisem "gwarancja"
    KTO tej gwarancji udziela...

    Ja sobie mysle, ze moglbys zadzwonic do sklepu ktory sprzedal
    i zapytac jak maja zamiar wywiazac z odpowiedzialnosci za wade
    towaru (jesli to ine Oni sa gwarantem)

    Boguslaw