  • 71. Data: 2018-03-10 21:01:05
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2018 o 19:26, J.F. pisze:

    > te nazwane podejrzewam o bycie drogami publicznymi.

    Ale to są drogi gruntowe, więc OIDP to nie jest skrzyżowanie.

    Shrek

  • 72. Data: 2018-03-11 10:35:41
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-03-10 o 21:01, Shrek pisze:

    > Ale to są drogi gruntowe, więc OIDP to nie jest skrzyżowanie.

    Właśnie zastanawiam się jaki sens jest stawiać znak D-1 droga z
    pierwszeństwem, skoro uznajemy że wszystkie najbliższe połączenia dróg
    nie tworzą skrzyżowań. Moim zdaniem jest tam bałagan w znakach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 73. Data: 2018-03-11 10:45:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2018 o 10:35, Piotr Rezmer pisze:

    > Właśnie zastanawiam się jaki sens jest stawiać znak D-1 droga z
    > pierwszeństwem, skoro uznajemy że wszystkie najbliższe połączenia dróg
    > nie tworzą skrzyżowań. Moim zdaniem jest tam bałagan w znakach.

    Abo to tylko tam. Natomiast moim zdaniem nie ma tam żadnego skrzyżowania.

    Daj znać jak się zakończyło.

    Shrek

  • 74. Data: 2018-03-12 11:49:17
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 9 Mar 2018 12:17:19 +0100, w <p7tqft$g04$5@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Co jest niezłą zchizą, ponieważ znak w definicji ostrzega przed
    > skrzyżowaniem - ach to nasze prawodawstwo;)
    >
    > Ale w zasadzie to gdzie jeszcze oprócz skrzyżowań z torami trawajowymi?
    > Wiem, że Gddkia usiłowała stawiać przed ścieżkami rowerowymi, ale
    > wyszło, że to ich radosna twórczość.

    Na drogach wewnętrznych.