  • 51. Data: 2018-03-08 15:53:33
    Temat: Re: Wypadek - sprawa - co dalej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:46, Adam Wysocki pisze:

    > IMO to oznacza, że ten B-25 już tam nie obowiązywał.

    Ja bym się zastanowił nad pociągnięciem do odpowiedzialności osoby
    odpowiedzialnej za oznakowanie na tym odcinku. Bo jeśliby Twoim tokiem
    rozumowania te dojazdowe dróżki za skrzyżowania uznać, no to wszystkie z
    prawej mają pierwszeństwo

  • 52. Data: 2018-03-08 15:54:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale pokrzywdzonym nadal jesteś.

    Nawet jeśli był przesłuchiwany tylko w roli świadka, a nie pokrzywdzonego?

    Pytam, bo czeka mnie podobna sytuacja. Czekam teraz na rozprawę, jestem
    poszkodowanym w kolizji, ale sprawa jest karna, założona przez policję
    facetowi, który we mnie wjechał (wysłali do sądu wniosek o ukaranie go, co
    ciekawe to on sam zaangażował w to policję twierdząc, że winny jestem ja).
    Zastanawiam się, co będę mógł zrobić, żeby dostać odszkodowanie z
    ubezpieczalni, jeśli sąd nie uzna jego winy (on ma świadków twierdzących,
    że zajechałem mu drogę, a ja mam film, z którego wynika, że nie zajechałem;
    wrzucałem link na grupę w styczniu 2017 r. -- tyle się to ciągnie).

    Policja przesłuchiwała mnie w roli świadka, nie pokrzywdzonego ani sprawcy
    (znając tylko wersję tego faceta, który twierdził, że to ja jestem
    sprawcą).

    Mojej winy podobno uznać już nie można (przedawniło się po roku).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 53. Data: 2018-03-08 16:07:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:54, Adam Wysocki pisze:

    > Nawet jeśli był przesłuchiwany tylko w roli świadka, a nie pokrzywdzonego?

    Nie ma osobnego protokołu przesłuchania w charakterze pokrzywdzonego.

> [...]
    > sprawcą).
    > Mojej winy podobno uznać już nie można (przedawniło się po roku).

    Z tego co wyciąłem wnoszę,ze to sprawa o wykroczenie, więc do omawianej
    tu mało podobna. Tylko w wypadku podejrzanego jego rola jest w
    jakikolwiek sposób uzależniona od postępowania. Pokrzywdzonym jesteś, bo
    jesteś.

  • 54. Data: 2018-03-08 17:53:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >tokiem
    >rozumowania te dojazdowe dróżki za skrzyżowania uznać, no to

    To jest droga z pierwszenstwem, oznaczona D-1, ktory obowiazuje do
    odwolania.

    Ale wtedy te wszystkie drozki powinny miec "ustap pierwszenstwa" A-7.

    J.

  • 55. Data: 2018-03-08 18:34:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 17:53, J.F. pisze:

    > To jest droga z pierwszenstwem, oznaczona D-1, ktory obowiazuje do
    > odwolania.
    >
    > Ale wtedy te wszystkie drozki powinny miec "ustap pierwszenstwa" A-7.

    A którą z nich podejrzewasz o bycie skrzyżowaniem z drogą publiczną?

    Shrek

  • 56. Data: 2018-03-08 19:42:40
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-03-08 o 15:54, Adam Wysocki pisze:

    > Pytam, bo czeka mnie podobna sytuacja. Czekam teraz na rozprawę, jestem
    > poszkodowanym w kolizji, ale sprawa jest karna, założona przez policję
    > facetowi, który we mnie wjechał (wysłali do sądu wniosek o ukaranie go,

    Moja sprawa też jest z kpk, ponieważ w szpitalu byłem chyba z 12 dni.
    Czyli z automatu sprawa trafia do prokuratury.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 57. Data: 2018-03-08 22:07:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 17:53, J.F. pisze:

    > To jest droga z pierwszenstwem, oznaczona D-1, ktory obowiazuje do
    > odwolania.
    > Ale wtedy te wszystkie drozki powinny miec "ustap pierwszenstwa" A-7.

    Dokładnie o brak tych znaków chodzi. Odnoszę wrażenie, że zapomniano je
    sukcesywnie dodawać przy powstawaniu nowych uliczek. No i teraz mamy
    sytuację dwuznaczną. Nie wiadomo, czy zakaz wyprzedzania jet odwołany,
    czy nie. Czy to skrzyżowanie (zakaz wyprzedzania), czy nie.

  • 58. Data: 2018-03-08 22:08:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 19:42, Piotr Rezmer pisze:

    > Moja sprawa też jest z kpk, ponieważ w szpitalu byłem chyba z 12 dni.
    > Czyli z automatu sprawa trafia do prokuratury.

    Pobyt 12 dni w szpitalu nie przekłada się bezpośrednio na przestępstwo.

  • 59. Data: 2018-03-08 22:55:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:08:10 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > sytuację dwuznaczną. Nie wiadomo, czy zakaz wyprzedzania jet odwołany,
    > czy nie. Czy to skrzyżowanie (zakaz wyprzedzania), czy nie.

    Ale przecież A-7 w bocznej uliczce nie odwołuje D-1

  • 60. Data: 2018-03-08 23:05:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 22:55, Kris pisze:

    > Ale przecież A-7 w bocznej uliczce nie odwołuje D-1

    I nie o D-1 chozi, a zakaz wyprzedzania.