    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiar urlopu w nowym kodeksie pracy
    Date: Mon, 5 Jan 2004 11:26:30 +0100

    On Mon, 5 Jan 2004, Marek Strzelecki wrote:

    >+ waczek <w...@i...pl> napisał(a):
    >+
    >+ > Od 2004 r. urlop wypoczynkowy będzie udzielany w dniach, które w
    >+ > harmonogramie są dniami pracy dla tego pracownika (do urlopu mogą być
    >+ > również wliczone niedziele, jeżeli w harmonogramie są przewidziane jako dni
    >+ > pracy).
    >+ > Ponadto urlop będzie rozliczany w godzinach, np.:
    >+ > - jeżeli pracownik pracuje po 12 godz. i bierze 2 dni urlopu, czyli 24
    >+ > godziny (12 x 2), to ubędzie mu 3 dni urlopu wypoczynkowego (3 x 8 = 24),
> [...]

    Chyba coś źle zaokrągliłeś :)
    Nie pracujesz ty czasem w trybie "pierwsza zmiana, druga zmiana, WOLNE",
    tak jak pisałeś ? No to co trzeci dzień masz *wolny*, a nie urlop !
    Do urlopu liczy ci się sobota i niedziela - O ILE miałeś w któreś
    z tych dni pracować.
    Załóżmy - MIAŁBYŚ pracować: poniedziałek, wtorek, <wolne>, czwartek,
    piątek, <wolne>, niedziela.
    Bierzesz urlop.
    No to masz urlop, urlop, wolne, urlop, urlop, wolne, urlop.
    5 dni urlopu.
    IMHO oczywiście :)

    pozdrowienia, Gotfryd