  • 1. Data: 2004-12-02 17:52:31
    Temat: Wykreslenie z hipoteki- skad ta cena?
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Za wykreslenie banku z hipoteki sad zazadal 1500 PLN. Zastanawiam sie
    skad ta cena? Czy ktos wie jakie przepisy to reguluja?

    --
    Pozdrawiam,
    "..dokonałem zwrotu o 360 stopni.." cyt. Lech Wałęsa

  • 2. Data: 2004-12-02 20:02:22
    Temat: Re: Wykreslenie z hipoteki- skad ta cena?
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > "..dokonałem zwrotu o 360 stopni.." cyt. Lech Wałęsa

    Lektura Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 1996r. w
    sprawie określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych (Dz. U. Nr 154,
    poz.753 z późn.zm).
    zaczynając od paragrafu 36.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-12-02 20:05:41
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci

    > Lektura Rozporzšdzenia Ministra Sprawiedliwoœci z dnia 17 grudnia 1996r. w
    > sprawie okreœlenia wysokoœci wpisów w sprawach cywilnych (Dz. U. Nr 154,
    > poz.753 z póŸn.zm).
    > zaczynajšc od paragrafu 36.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał