  • 1. Data: 2004-12-02 16:28:10
    Temat: ZA CO KOCHAMY SLD (za kreatywnosc ?)
    Od: "coolchick" <l...@o...pl>

    Pomysł ministra - kierowcy zapłacą za każdy przejechany kilometr

    "Fakt": Następca Marka Pola - Krzysztof Opawski powołał specjalny
    zespół ekspertów, który ma opracować nowy sposób opłat za użytkowanie dróg
    przez kierowców.

    Projekt przewiduje, że kierowcy będą płacić za każdy przejechany
    kilometr publicznej drogi - nawet tej najbardziej dziurawej, a także tej, na
    której nie ma asfaltu - pisze dziennik "Fakt".

    Urzędnicy wymyślili, że przejechane przez każdy samochód kilometry
    będą mierzone przez specjalne urządzenie elektroniczne, które każdy kierowca
    będzie musiał sobie kupić.

    Dodatkowo opracowywany jest projekt opłat za wjazd do centrum miasta,
    przejazd przez most i wiadukt.

    "Fakt" pisze, że informacje na temat nowych pomysłów rządu pochodzą z
    samego ministerstwa. Jak powiedział dziennikowi wiceminister infrastruktury
    Ryszard Krystek "to na razie tylko pomysły, które należy poddać
    konsultacjom".

    begin 666 0.dat
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2004-12-02 16:29:33
    Temat: Re: ZA CO KOCHAMY SLD (za kreatywnosc ?)
    Od: "coolchick" <l...@o...pl>

    coolchick wrote:

    sorry - czytalem te grupe i pchnelo mi sie cos co mialo
    isc zupelnie gdzie indziej :-)

  • 3. Data: 2004-12-02 17:49:09
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "coolchick" <l...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:conftg$723$1@korweta.task.gda.pl

    > sorry - czytalem te grupe i pchnelo mi sie cos co mialo
    > isc zupelnie gdzie indziej :-)

    1. To użyj "Anuluj wiadomość" w OE/Wiadomość
    2. Skonfiguruj czytnik (OE) - http://tinyurl.com/p5nb
    3. Wysyłanie zalączników jest dozwolone wyłącznie
    na grupach binarnych.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 4. Data: 2004-12-02 18:34:00
    Od: "coolchick" <l...@o...pl>

    Andrzej_K wrote:
    > User "coolchick" <l...@o...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:conftg$723$1@korweta.task.gda.pl

    > 1. To użyj "Anuluj wiadomość" w OE/Wiadomość

    wyslalem i nie zadzialalo - to chyba kwestia czy umozliwia to serwer

    > 2. Skonfiguruj czytnik (OE) - http://tinyurl.com/p5nb

    thx

    > 3. Wysyłanie zalączników jest dozwolone wyłącznie
    > na grupach binarnych.

    problem w tym, ze przy cut&paste niektore zalaczniki sa
    niewidoczne np. linijka moze miec kolor tla ...