  • 1. Data: 2004-12-02 17:11:03
    Temat: Soft - źródła
    Od: "Mru" <z...@b...op.pl>

    Mam windę, oem kupioną razem z komputerem, mam Office Pro,
    kupionego na giełdzie komputerowej od dystrybutora (nie mam
    faktury) czyli mam legalne oprogramowanie, ale mam pytanie:
    - jeśli piszę bazę w Accessie na sprzedaż to czy muszę mieć
    jakieś dokumenty potwierdzające, że mam legalne oprogramowanie?
    (naklejka na pudle kompa jest, box z hologramem do Office'a
    jest).
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    --
    Pozdrawiam Mru

  • 2. Data: 2004-12-02 23:17:20
    Temat: Re: Soft - źródła
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mru" <z...@b...op.pl> napisał w wiadomości

    Nie musisz mieć żadnych dokumentów. To ktoś, kto Ci będzie przedstawiał
    zarzut musi dowieść, że Twoje oprogramowanie jest nielegalne. Jeśli masz
    legalny nośnik, to przestępstwa nie popełniasz. pozostaje sprawa
    ewentualnych roszczeń cywilnych, ze załóżmy masz inny rodzaj licencji, a w
    innym zakresie korzystasz, ale nie słyszałem o takim procesie jak dotąd.

  • 3. Data: 2004-12-03 00:01:20
    Od: "Mru" <z...@b...op.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    licencji, a
    > w innym zakresie korzystasz, ale nie słyszałem o takim procesie

    Dzięki bardzo.
    Chodzi mi właśnie o to, że piszę bazę na własnych źródłach, a nie
    zleceniodawcy i chcę uniknąć przepychanek i roszczenia do praw
    autorskich (bo ostrzą sobie pazury).

    --
    Pozdrawiam Mru