eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyjazd służbowy pociągiem w środku nocy - czy przysługuje taksówka na dojazd do dworca PKP? › Re: Wyjazd służbowy pociągiem w środku nocy - czy przysługuje taksówka na dojazd do dworca PKP?
    Subject: Re: Wyjazd służbowy pociągiem w środku nocy - czy przysługuje taksówka
    na dojazd do dworca PKP?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 11 Jan 2016 22:04:09 +0100

    > Ja bym rozpisał nocleg w hotelu w pobliżu dworca i zapytał, czy
    > taksówka nie wyjdzie taniej. Działa :-)

    Jeszcze jest kilka wersji droższych.
    Jak pracodawca jest "oszczędny", to za wiele sensownie nie uzgodnisz, więc
    i tak idziesz na wojnę.

    PS
    Pamiętam kiedyś walkę o 25% diety z zagranicznej delegacji
    (szef o mało zawału nie dostał jak rozliczyłem),
    więc ten Twój pracodawca jak już widzisz problem przed wyjazdem,
    też musi być niezła kutwa.