eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyjazd służbowy pociągiem w środku nocy - czy przysługuje taksówka na dojazd do dworca PKP? › Re: Wyjazd służbowy pociągiem w środku nocy - czy przysługuje taksówka na dojazd do dworca PKP?
  • Data: 2016-01-11 22:51:16
    Temat: Re: Wyjazd służbowy pociągiem w środku nocy - czy przysługuje taksówka na dojazd do dworca PKP?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-16 o 22:04, cef pisze:

    > Jeszcze jest kilka wersji droższych.
    > Jak pracodawca jest "oszczędny", to za wiele sensownie nie uzgodnisz, więc
    > i tak idziesz na wojnę.
    >
    > PS
    > Pamiętam kiedyś walkę o 25% diety z zagranicznej delegacji
    > (szef o mało zawału nie dostał jak rozliczyłem),
    > więc ten Twój pracodawca jak już widzisz problem przed wyjazdem,
    > też musi być niezła kutwa.

    U mnie księgowa się uparła, że pomimo tego, ze jechałem prywatnym
    samochodem, a rozliczyłem najtańszy bilet bezpośrednio jakimś tam
    autobusem ma to być istniejący kurs. Problemem było to, że czynności w
    tym odległym miejscu skończyłem o 15:00, a ostatni bezpośredni autobus
    do "bazy" miałem o 13:00. Przepychaliśmy się z tym rozliczeniem chyba z
    miesiąc i w końcu rozliczyła mi to po tym minimalnym koszcie.