  • 31. Data: 2004-12-01 16:00:21
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Te artykuły ja znam. Mnie interesuje stan prawny dotyczący ochrony ludzi
    > przed wyjącymi w bloku i uniemożliwiającymi normalną egzystencję psami.

    no to pewnie sie Pan nie zdziwi jak ktos zlozy doniesienie?
    Przyznanie sie do winy mamy.

    P.

  • 32. Data: 2004-12-01 16:03:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "A generalnie jestem za poszanowaniem zasad współżycia społecznego."

    strzelanie do czyjegos psa to poszanowanie zasad W S ?
    Zastanow sie nad tym co piszesz.

    P.

  • 33. Data: 2004-12-01 16:42:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > Zainteresuj się faktem otwarcia granic i gwarantowaną, podobno,
    > swobodą osiedlania się w ramach UE.
    > To może jest rozwiązanie Twojego problemu.

    Przesiedlić się to nie takie proste. Zresztą pod tym względem
    chyba tam nie jest lepiej.
    Ale przede wszystkim, dlaczego ja miałbym uciekać z MOJEGO kraju
    przed idiotyzmem? Mam prawo oczekiwać (marzyć?), że Polska będzie
    krajem gdzie da się normalnie żyć!

    > Cieszę się, że mogłem pomóc.

    Ekhm... tego... nie ciesz się za bardzo, bo taka pomoc to...
    a, nieważne :)

    Alek

  • 34. Data: 2004-12-02 07:32:43
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > no to pewnie sie Pan nie zdziwi jak ktos zlozy doniesienie?
    > Przyznanie sie do winy mamy.

    Przyznać to się mogę nawet do zamachu na Jana Pawła II.
    A masz dowody?

    Tyle w kwestii OT.
    Znasz jakiś paragraf na wyjące psy to wal.

  • 35. Data: 2004-12-02 07:35:58
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > strzelanie do czyjegos psa to poszanowanie zasad W S ?
    > Zastanow sie nad tym co piszesz.

    Widzę, że nikt nie potrafi podać paragrafu na właścicieli, których psy
    uniemożliwiające człowiekowi normalną egzystencję. Więc ja się pytam co
    innego pozostaje?

  • 36. Data: 2004-12-02 07:47:44
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    [...]
    Jestem zwolennikiem przywróceniem instytucji hycla, odstrzału
    bezpańskich psów i wiatrówki do wyrównywania prywatnych porachunków.
    [...]

    Jakiś czas temu byliśmy grupą w Rumunii. Wieczorem wokół hotelu ujadała
    sfora psów nie dając zasnąć. Ktoś z grupy ponarzekał w pobliżu recepcji na
    hałas. Niedługo psy ucichły. Rano na trawnikach, chodnikach, puchły już w
    upalnym słońcu truchła tych psów. Czy stosować będziemy takie wzorce?
    WSm

  • 37. Data: 2004-12-02 07:54:07
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Elvgreen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Widzę, że nikt nie potrafi podać paragrafu na właścicieli, których psy
    > uniemożliwiające człowiekowi normalną egzystencję. Więc ja się pytam co

    Wiem z własnego doświadczenia, że właściciele takiego psa nie mają nawet
    świadomości, że ich pupil tak wyje, bo tego nie słyszą jak ich nie ma w
    domu. I jak się dowiadują - jest im naprawdę żal zwierzęcia i zwykle
    znajdują sposób na to, by pies nie zostawał samotnie długi czas. Działa to
    znacznie lepiej niz. paragrafy. Może serdeczna rozmowa z właścicielami
    wykazująca współczucie dla "ich samotnego pupilka wariującego w samotności z
    tęsknoty za ukochanymi właścicielami" więcej by skutku przyniosła niż
    zgłoszenie do odpowiednich służb? A jeżeli nie - to wówczas już można
    oskarżyć ich o celowe, psychiczne znęcanie się nad zwierzęciem.
    Zawsze warto spróbować i takiego sposobu.
    WSm

  • 38. Data: 2004-12-02 08:23:04
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykazująca współczucie dla "ich samotnego pupilka wariującego w samotności
    > tęsknoty za ukochanymi właścicielami" więcej by skutku przyniosła niż

    Wszystko się zgadza. Niestety ta opcja została już wykorzystana
    kilkakrotnie. Bez jakiegokolwiek najdrobniejszego skutku. Ludzie są z tych
    co to do dzieci jadą po łacinie (w bloku niestety słychać krzyki).

  • 39. Data: 2004-12-02 08:23:57
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

> [...]
    > hałas. Niedługo psy ucichły. Rano na trawnikach, chodnikach, puchły już w
    > upalnym słońcu truchła tych psów. Czy stosować będziemy takie wzorce?

    Nigdy!
    Trzeba od razu sprzątać ;-)

  • 40. Data: 2004-12-02 11:01:06
    Od: g...@p...onet.pl

    <ciach> to wówczas już można
    > oskarżyć ich o celowe, psychiczne znęcanie się nad zwierzęciem.
    Psychiczne znęcanie...

    ROTFL