  • 1. Data: 2004-11-29 06:46:45
    Temat: nurtujące mnie pytanie!
    Od: "Aleksa_Be" <dyskusje(usunspam)@poczta.fm>

    witam!!

    chciałabym sie dowiedzieć czy jezeli na kogos skladany jest donos np w
    urzedzie skarbowym to czy osoba "oskarżona" ma prawo wiedziec kto ten donos
    złożył??
    bardzo dziekuje za odpowiedz
    Aleksa_Be

  • 2. Data: 2004-11-29 17:41:01
    Temat: Re: nurtujące mnie pytanie!
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    > chciałabym sie dowiedzieć czy jezeli na kogos skladany jest donos np w
    > urzedzie skarbowym to czy osoba "oskarżona" ma prawo wiedziec kto ten donos
    > złożył??

    Osoba ta ma prawo wiedzieć (podobnie jak ma prawo do wielu innych rzeczy).
    Jednakże mieć prawo, a mieć możliwość to dwie różne rzeczy. Urzędnik nie ma
    obowiązku poinformowania o donosicielu.

    Marek

  • 3. Data: 2004-11-29 20:15:49
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > Jednakże mieć prawo, a mieć możliwość to dwie różne rzeczy. Urzędnik nie ma

    a niech sie pani wstydzi USowi donosic! pani pamieta - moze sie odbic ze
    zdwojona sila..
    pozdr.