  • 1. Data: 2004-11-29 02:25:23
    Temat: Szczegółowe warunki zabudowy - szukam ustawy
    Od: "Jan" <j...@p...onet.pl>

    WItam serdecznie !
    Szukam Ustawy - konkretnie - jak mnie poinformowano - szczegółowe warunki
    zabudowy od pasa drogi czy tez krawedzi jezdni. Chodzi mi konkretnie o
    odleglosci od krawedzi jezdni drogi głównej (majacej status "G"), po której
    moga sie poruszac samochody ciezkie do linii zabudowy domow mieszkalnych
    jednorodzinnych.
    Pokatnie dowiedzialem sie, ze taka minimalna odleglosc to 8m, ale chodzi mi o
    tzw. podkladke, tzn. podstawe prawna.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Jan