  • 11. Data: 2004-11-30 07:49:25
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: g...@p...onet.pl

    > Zainteresuj problemem TOZ i Straż Miejską,
    > właściciel psa dręczy nie tylko sąsiadów ale i zwierza.

    Po pierwsze: zakładam, że pies nie jest głodny i nie dzieje mu się krzywda,
    tylko szczeka, bo jest sam i nudzi mu się - nie widzę podstaw do interwencji TOZ
    Po drugie: Nie zakłóca ciszy nocnej tylko szczeka w dzień - tez nie widzę
    podstaw do interwencji strażmy m.

  • 12. Data: 2004-11-30 08:00:19
    Od: g...@p...onet.pl

    > Kolejny temet - to wyprowadzanie psów na sranie. Zacząłem zwracać ludziom
    > uwagę, żeby sprzątali po psach. >
    > Może się w końcu ucywilizujemy i zaczniemy kupować torebki na kupki. Pewnie
    > nie prędko.
    I tutaj się mylisz. Gmina ma obowiącek sprzątania czy tez zorganizowania
    miejsca gdzie psy mogły by sie załatwiać. Skoro gmina nie załatwie tego to co
    się dziwisz, że właściciel tez ma to w dupie. Przypominam, że właściciel psa
    płaci, albo powinien płacić podatek od psa.

  • 13. Data: 2004-11-30 08:47:48
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl>

> [...]
    psa
    > płaci, albo powinien płacić podatek od psa.

    Mnie generalnie mało obchodzi czy właściciel psa płaci podatek czy nie gdy
    jego pupil sra pod moją klatką. To kwestia bardziej kultury i dobrych niż
    prawa.
    Właściciel zawsze może pieska wyprowadzać na trawnik przed swoją, a nie moją
    klatką, a najlepiej niech piesek się załatwia na wycieraczce swojego Pana.

  • 14. Data: 2004-11-30 08:58:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl wrote:

    > I tutaj się mylisz. Gmina ma obowiącek sprzątania czy tez zorganizowania
    > miejsca gdzie psy mogły by sie załatwiać.

    Podstawa?

    Renata

  • 15. Data: 2004-11-30 20:41:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał:

    > Zainteresuj problemem TOZ i Straż Miejską,
    > właściciel psa dręczy nie tylko sąsiadów ale i zwierza.

    Tan kraj jest totally fugazi :(
    Do obrony zwierzaka znajdą się i paragrafy i służby, A KTO UJMIE SIĘ
    ZA DRĘCZONYMI LUDŹMI???

    Alek

  • 16. Data: 2004-11-30 21:47:23
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 lis o godzinie 13:06, na pl.soc.prawo, Elvgreen napisał(a):

    > Bezmyślność beztroskich właścicieli psów często poraża.
    > Kolejny temet - to wyprowadzanie psów na sranie. Zacząłem zwracać ludziom
    > uwagę, żeby sprzątali po psach. Mój dwuletni synek już się kilka razy
    > zapoznał z psimi odchodami.
    > Ale widzę, że coś się w mentalności ludzkiej zmienia. Może to te zasrane
    > trawniki, przez które strach przejść coś w ludziach zmieniają, a właściciele
    > piesków albo starają się wyprowadzać pociechy coraz dalej w krzaczki, albo
    > wychodzą po zachodzie słońca ;)

    Czyli Twoim zdaniem po zachodzie słońca pieski /i nie tylko pieski/ nie
    srają?

    > Może się w końcu ucywilizujemy i zaczniemy kupować torebki na kupki. Pewnie
    > nie prędko.

    Albo może trzeba zając się swoimi - jak to określasz - dzieciakami, niech
    bawią sie pod Twoim okiem, tam gdzie powinien, a nie tam gdzie chce - co Ty
    na to?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 17. Data: 2004-11-30 21:52:05
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 lis o godzinie 09:47, na pl.soc.prawo, Elvgreen napisał(a):

    > co
    > psa
    >
    > Mnie generalnie mało obchodzi czy właściciel psa płaci podatek czy nie gdy
    > jego pupil sra pod moją klatką.

    A mnie gówno obchodzi Twoje zdanie - ja płace i tyle.

    > Właściciel zawsze może pieska wyprowadzać na trawnik przed swoją, a nie moją
    > klatką, a najlepiej niech piesek się załatwia na wycieraczce swojego Pana.

    Właściciel psiaka płaci za niego podatek - niech Ci co biorą za to kasę
    zajmują się tym co do nich należy.
    Twój dzieciak, niech bawi się pod Twoim dozorem na odpowiednich do tego
    placach, jak Ci sie nie podoba - to trzeba by wprowadzić podatek od ......
    posiadania dzieciaków, by takie trutnie jak tY tak nie pieprzyły za bardzo,
    i by ograniczyć taki miot pieniaczus-pospolitus, tWOJEGO pokroju.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 18. Data: 2004-11-30 21:55:15
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-30 22:52, Artur Ch. wrote::

> [...]
    > posiadania dzieciaków, by takie trutnie jak tY tak nie pieprzyły za bardzo,
    > i by ograniczyć taki miot pieniaczus-pospolitus, tWOJEGO pokroju.

    Proste pytanie Ci zadam - srasz na trawniku? Jeśli srasz, to posprzątaj
    po sobie. Tak samo z Twoim psem i z dziećmi. Jeśli ktoś nasra w miejscu
    publicznym, niech po sobie posprząta. Mimo tego, że płaci podatki.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Dlaczego nie fersteien? My wszystko fersteien. Proszę bardzo, pan

  • 19. Data: 2004-11-30 21:56:56
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-30 22:52, Artur Ch. wrote::

    > Twój dzieciak, niech bawi się pod Twoim dozorem na odpowiednich do tego
    > placach,

    Uważasz, że trawniki są odpowiednimi miejscami do srania dla psów???

  • 20. Data: 2004-11-30 22:11:54
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 lis o godzinie 22:55, na pl.soc.prawo, seb napisał(a):

    > Proste pytanie Ci zadam - srasz na trawniku?

    Nie sram na trawniku.
    Sram do muszli klozetowej :D - i za odprowadzenie ścieków płacę RPWiK.

    > Jeśli srasz, to posprzątaj po sobie.

    Płacę za to RPWiK - oni sa od tego ;)

    > Tak samo z Twoim psem i z dziećmi. Jeśli ktoś nasra w miejscu
    > publicznym, niech po sobie posprząta. Mimo tego, że płaci podatki.

    Wiesz, temat był szczekającego pieska, to że pytający zachaczył o temat
    kupy, ponieważ zatracił się, to jego wina. Oczywiście że nie popieram by
    każdy Pan Kazik, czy pani Zosia spod ósemki srała na trawniku - ale jednak
    od _ludzi_ wymagać trzeba minimum inteligencji. Wiadomo że to nie kura,
    która ma jeden zwój na mózgu tylko dlatego że chodzi po placu i na nim sra
    ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423