    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Date: Tue, 30 Nov 2004 22:52:05 +0100

    Dnia 30 lis o godzinie 09:47, na pl.soc.prawo, Elvgreen napisał(a):

    > co
    > psa
    >
    > Mnie generalnie mało obchodzi czy właściciel psa płaci podatek czy nie gdy
    > jego pupil sra pod moją klatką.

    A mnie gówno obchodzi Twoje zdanie - ja płace i tyle.

    > Właściciel zawsze może pieska wyprowadzać na trawnik przed swoją, a nie moją
    > klatką, a najlepiej niech piesek się załatwia na wycieraczce swojego Pana.

    Właściciel psiaka płaci za niego podatek - niech Ci co biorą za to kasę
    zajmują się tym co do nich należy.
    Twój dzieciak, niech bawi się pod Twoim dozorem na odpowiednich do tego
    placach, jak Ci sie nie podoba - to trzeba by wprowadzić podatek od ......
    posiadania dzieciaków, by takie trutnie jak tY tak nie pieprzyły za bardzo,
    i by ograniczyć taki miot pieniaczus-pospolitus, tWOJEGO pokroju.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany