    From: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybory, Kononowicz postać medialna - czy tak można?
    Date: Tue, 14 Nov 2006 09:22:04 +0100

    scream napisał(a):
    > Dnia Mon, 13 Nov 2006 20:18:33 +0100, el gato napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A mi sie wydaje, że sie mylisz. Jego nazwisko jest użyte tylko jako słowo
    > kluczowe, aby skierować zainteresowanych użytkowników na konkretne aukcje.
    > Sprzedając produkt sygnowany czyimś imieniem/nazwiskiem/wizerunkiem musisz
    > mieć zgodę tej osoby. Tu nie ma takiej sytuacji (domyślam sie, że chodzi Ci
    > o swetry).

    Nazwisko, nazwiskiem. Przykład jednego z haseł na aukcji:
    "Kononowicz:Bakterie zlikwiduje wszystko zlikwiduje" IMHO nie jest
    zwykłym posłużeniem się nazwiskiem jako kluczem.
    Inny przykład to koszulki/portfele/vlepki itp. z nadrukowanym
    wizerunkiem pana Krzysztofa lub rzekomą jego dedykacją (cały czas
    zakładamy że nie ma jego formalnej zgody). A interes kwitnie, i wydaje
    mi się że nie całkiem legalnie.

    pozdr

    Radek