eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWybory, Kononowicz postać medialna - czy tak można? › Re: Wybory, Kononowicz postać medialna - czy tak można?
  • Data: 2006-11-14 08:22:04
    Temat: Re: Wybory, Kononowicz postać medialna - czy tak można?
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream napisał(a):
    > Dnia Mon, 13 Nov 2006 20:18:33 +0100, el gato napisał(a):
    >
    > (...)
    >> wydaje sie, że ktoś wykorzystuje go i jego znane nazwisko ktore jest MARKĄ -
    >> czy nie można tej sytuacji tak interpretowac?
    >
    > A mi sie wydaje, że sie mylisz. Jego nazwisko jest użyte tylko jako słowo
    > kluczowe, aby skierować zainteresowanych użytkowników na konkretne aukcje.
    > Sprzedając produkt sygnowany czyimś imieniem/nazwiskiem/wizerunkiem musisz
    > mieć zgodę tej osoby. Tu nie ma takiej sytuacji (domyślam sie, że chodzi Ci
    > o swetry).
    >

    Nazwisko, nazwiskiem. Przykład jednego z haseł na aukcji:
    "Kononowicz:Bakterie zlikwiduje wszystko zlikwiduje" IMHO nie jest
    zwykłym posłużeniem się nazwiskiem jako kluczem.
    Inny przykład to koszulki/portfele/vlepki itp. z nadrukowanym
    wizerunkiem pana Krzysztofa lub rzekomą jego dedykacją (cały czas
    zakładamy że nie ma jego formalnej zgody). A interes kwitnie, i wydaje
    mi się że nie całkiem legalnie.

    pozdr

    Radek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1