  • 1. Data: 2005-11-26 00:40:21
    Temat: Wszechwładna Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz "Miś"
    Od: "Monika " <n...@N...gazeta.pl>

    Każdy zapewne pamięta polski film "Miś" i realia w jakich zostali osadzeni
    główni bohaterowie. Jak się okazuje te dawne czasy ze swoim specyficznym
    klimatem istnieją nadal i można zupełnie nieodpłatnie poczuć się jak by się
    było w takim "Misiu". Niektórzy niestety czy chcą czy nie chcą muszą być
    bohaterami tych misiowych enklaw.

    Mieszkamy w niewielkim bloku należącym do spółdzielni mieszkaniowej. Ja jak i
    większość mieszkańców chcemy korzystać z usług internetowych i telefonicznych.
    Mamy prawo do wyboru dostawcy tych usług (podobno). Nie chcemy obecnego (i
    poprawnego politycznie z punktu widzenia spółdzielni) dostawcy usług. Zostały
    przez nas złożone pisemne zlecenia do wybranej firmy telekomunikacyjnej
    wykonania takich przyłączy . Firma wystosowała prośbę do spółdzielni o
    przyłączenie sieci. Po naszych interwencjach przyszła odpowiedz. Odpowiedz
    zaporowa.

    Spółdzielnia zażyczyła sobie od firmy (tu przytoczę tylko kilka punktów z tego
    "dzieła literackiego" :

    Informacji o obrotach za rok ubiegły, ilość zatrudnianych osób, kwalifikacje
    tych osób, zaświadczenia z ZUSu i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu,
    zaświadczenie z banku, INFORMACE O POSIADANEJ STRUKTURZE TELETECHNICZNEJ
    firmy, opinie/referencje od istniejących klientów firmy.
    Firma telekomunikacyjna nie chce się zgodzić i tu się wcale nie dziwie na
    ujawnienie tak ważnych danych. Konkurencja pewnie chętnie zapoznała by się z
    strukturą teletechniczna i innymi rzeczami takiej firmy. Inni tez pewnie byli
    by zainteresowani. Łatwiej się włamać do takiej sieci i nabijać np. impulsy
    telefoniczne komuś znając taką strukturę. Ciekaw jestem czy obecni dostawcy
    łącznie z Telekomunikacją Polską też musieli taką dokumentację składać.

    Dodatkowo spółdzielnia napisała że indywidualnie rozpatrzy POD WZGLĘDEM
    STOSUNKU FINANSOEGO WZGLĘDEM SPÓŁDZIELNI (np. ewentualnych zaległości) czy
    dany najemca może korzystać z usług telekomunikacyjnych!!! Czy ja mogę mieć
    Internet i telefon decyduje spółdzielnia????!!!!
    To tylko przykładowe punkty, które zapamiętałem czytając odpowiedź od
    spółdzielni. Tam jest tego znacznie więcej!

    Proszę pomóżcie! Co można z tym zrobić ??

    Czy ja aby nie popełniłem przestępstwa względem spółdzielni kupując nowy
    telewizor. Może należało się najpierw zapytać czy mogę ??? A nuż kiedyś
    spóźniłem się z opłatą za czynszu.

    MP

  • 2. Data: 2005-11-26 00:59:21
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Monika " <n...@N...gazeta.pl>
    ^^^^^^
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    > Czy ja aby nie popełniłem przestępstwa względem spółdzielni kupując nowy
    ^^^^^^^^^

    Nie jesteś wiarygodna (wiarygodny). Dość trudno rzeczowo
    odpowiadać komuś takiemu. Jeżeli masz problem z identyfikacją
    swojej płci, to udaj się do seksuologa.

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2005-11-26 01:20:58
    Temat: Re: Wszechwładna Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz
    Od: "MP" <n...@g...pl>

    PiotRek <b...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie jesteś wiarygodna (wiarygodny). Dość trudno rzeczowo
    > odpowiadać komuś takiemu. Jeżeli masz problem z identyfikacją
    Nie zauważyłem że żona przelogowała sie na swoje konto. Nie bardo pojmuję
    uzasadnienie trudu odpowiedzi od zaistniałej pomyłki (korzystam z usenet przez
    www. Wymaga to uprzedniego zalogowania.) Nie jestem przekonany czy seksuoleg
    jest odpowiednia osobą do likwidacji takich pomyłek. Powinienem był napisać np
    _spózniliśmy_ sie czyli ja i żana, ale nie wszedzie taka forma była by porawna
    dla całości opisu. Tu też obawiam sie seksuolg nie pomoże. Mam nadzieje że
    powyższe uzasadnienie czyni mnie wiarygodnym.

  • 4. Data: 2005-11-26 08:51:05
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    PiotRek wrote:

    > Nie jesteś wiarygodna (wiarygodny). Dość trudno rzeczowo
    > odpowiadać komuś takiemu. Jeżeli masz problem z identyfikacją
    > swojej płci, to udaj się do seksuologa.

    Jeszcze jeden taki co to odpowiedzi nie zna ale czepia sie wszystkiego.
    Za morde i o sciane. Ty pewnie w tej spoldzielni bys zrobil kariere.

    MH

  • 5. Data: 2005-11-26 08:56:33
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    Jedyne co moge proponowac to znalezc grupe ok 150-200 czlonkow ktorzy
    popra Pana kandydature w najblizszych wyborach do Zarzadu Spoldzielni.
    W spoldzielni siostry tak to sobie Zarzad ustawil ze zebranie walne
    trwalo do polnocy a potem bylo glosowanie. Do glosowania zostalo w tym
    czasie ok 50 poplecznikow zarzadu i kilku upartych. Zarzad zostal
    wybrany przez ok 1% czlonkow.

    MH

  • 6. Data: 2005-11-26 15:04:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@g...pl.invalid> napisal(a):
> [...]
    >
    > Nie jesteś wiarygodna (wiarygodny). Dość trudno rzeczowo
    > odpowiadać komuś takiemu. Jeżeli masz problem z identyfikacją

    Wujek Piotrek Mistrz Ciętej Riposty.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 7. Data: 2005-11-26 20:11:17
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    26 Nov 2005 08:56:33 GMT, *Marius Horak*
    <news:43882341$1_2@mk-nntp-2.news.uk.tiscali.com> napisał(a):

> [...]
    > trwalo do polnocy a potem bylo glosowanie. Do glosowania zostalo w tym
    > czasie ok 50 poplecznikow zarzadu i kilku upartych. Zarzad zostal

    Chyba nie tylko w Sp-ni siostry tak jest.
    Nigdy nie ustalą *od ktorej-do której godziny jest zebranie*, bo im się to
    opłaca. Dziadki zaczynaja ziewać i idą do domow spać, a ci co chcą zostać w
    zarzadzie i inni, którzy chcą być wybrani cierpliwie czekają aż mieszkańcy
    się wyniosą. Wtedy już hulaj dusza! Jest tak i będzie tak jak chcą wytrwali
    - bo to ich dobro. Oni wiedzą, że będzie tylko tak jak sobie to sami
    zaplanowali.

    Gdyby było ustalone, że zebranie skończy się powiedzmy o godz.23:00, to i
    ludzi by przyszło i zostało więcej, oraz wybór byłby sprawiedliwszy,
    uczciwy, a nie samowybieranie się władz (zawsze tych samych- od lat).

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-11-27 09:45:36
    Od: "Michał Pysz" <p...@w...pl>

    W bloku w którym mieszkam firma dostarczajaca internet obeszła sprawę bardzo
    prosto.
    Mianowicie każdy mieszkaneic ma prawo puśicć sobie kabel na dach do jakiejś
    tam anteny. Więc chłopkaki dostarczają mi internet który schodzi z dachu na
    balkon. Zgody spółdzielnie nie ma.

    mp.

    Michał Pysz
    http://michal.pysz.org/
    *******************************

  • 9. Data: 2005-11-27 13:05:58
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > jakiejś tam anteny. Więc chłopkaki dostarczają mi internet który schodzi z
    > dachu na balkon. Zgody spółdzielnie nie ma.

    A chyba powinna byc na montowanie jakichkolwiek urzadzen na dachu. Z taka
    odpowiedzia ze strony spoldzielni spotkalem sie, gdy chcialem cos u siebie
    zamontowac. Oczywiscie- zgody nie bylo. Musi byc?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2005-11-27 23:38:31
    Od: "Monika " <n...@g...pl>

    Michał Pysz <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > tam anteny. Więc chłopkaki dostarczają mi internet który schodzi z dachu na

    Jakie przepisy mówią że mieszkaniec ma takie prawo? Bo to mnie zainteresowało.