  • 1. Data: 2005-11-25 17:06:36
    Temat: Kolejny policjant aresztowany
    Od: paparazzi <r...@w...pl>

    Dariusz Balcer. Lwowek k/ Poznania.
    Fotografia zainteresowanego:

    http://www.lwowek.com.pl/index.php?lng=pl&id=164&idi
    =139

    Wiadomosc:

    http://www.radiomerkury.pl/index.php?art=12537

    dodano: 2005-11-25 15:59

    Szef policji we Lwówku - podejrzany

    Komendanta Komisariatu we Lwówku, w powiecie nowotomyskim, zatrzymali
    funkcjonariusze Wydziału Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji. W
    tej chwili Dariusz B. jest przesłuchiwany w prokuraturze w Szamotułach.
    Policjant podejrzewany jest o współpracę z gangiem, który kradł
    samochody i wyłudzał odszkodowania za fikcyjne kolizje drogowe.

    O sprawie - jako pierwsi - informowaliśmy już w połowie października.
    Wtedy jednak mówiło się ogólnie, że chodzi o policjanta z Lwówka. Teraz
    pewne jest już, że zatrzymano szefa tamtejszego komisariatu. Dariusz B.
    nie przyznaje się do współpracy z gangsterami. Jednak - według
    prokuratora Pawła Gryzieckiego - zebrany w sprawie materiał świadczy na
    jego niekorzyść.

    Najważniejszy chyba dowód - w czasie okazania w komendzie policji w
    Nowym Tomyślu Dariusza B. spośród kilku funkcjonariuszy bezbłędnie
    rozpoznał jeden z zatrzymanych wcześniej przestępców.

    Prawdopodobnie prokurator przedstawi zatrzymanemu zarzuty pomocy w
    oszustwie, przekroczenia uprawnień i poświadczenia nieprawdy. Dariusz B.
    podejrzewany jest o współpracę z poznańskim gangiem, który od dwóch lat
    kradł samochody i wyłudzał do firm ubezpieczeniowych pieniądze za
    fikcyjne kolizje drogowe.

    Panstwo prawa...

  • 2. Data: 2005-11-25 17:12:49
    Temat: Re: Kolejny policjant aresztowany
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "paparazzi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.radiomerkury.pl/index.php?art=12537

    > Szef policji we Lwówku - podejrzany<ciah>

    Jesteś niebywałe uzdolniony. Umiesz poza linkiem wkleić cały tekst.
    Zaimponowałeś mi;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-11-25 17:30:47
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl>

> [...]
    > Policjant podejrzewany jest o współpracę z gangiem, który kradł samochody
    > i wyłudzał odszkodowania za fikcyjne kolizje drogowe.
    [...]
> [...]
    > kradł samochody i wyłudzał do firm ubezpieczeniowych pieniądze za fikcyjne

    Gdyby Goździkowa zdążyła pomówić o to Kowalskiego przed aresztowaniem szefa
    policji - Kowalski dostałby pewnie jakieś 25 lat, bo jest uczciwym Polakiem.
    Sprawa by ucichła sąd by zatuszował razem z prokuraturą.

    Szef policji pewnie dostanie naganę i przejdzie na wcześniejszą emeryturę.

    http://www.powiat.netkom.com.pl/index.php?id=rozrywk
    a/dowcipy/dowcipy_o_milicjantach

  • 4. Data: 2005-11-25 17:54:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "paparazzi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja w kwestii formalnej! Czy naprawdę myślisz, że Dariusz Balcer jest
    zainteresowany tą fotką?

  • 5. Data: 2005-11-25 17:56:13
    Od: "ColgatesBilly" <k...@x...com>

    "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl> wrote in message

> [...]
    | Sprawa by ucichła sąd by zatuszował razem z prokuraturą.
    |
    | Szef policji pewnie dostanie naganę i przejdzie na wcześniejszą emeryturę.

    Czy zamiast sie mscic, nie uwaza pan, ze nalezaloby mu
    dac jeszcze jedna szanse ?
    ( bo ja nie ;-)
    Kol

  • 6. Data: 2005-11-25 19:25:05
    Od: "Dirko" <d...@n...pl>

    W wiadomości news:wwHhf.18$gi3.17@trndny09 paparazzi <r...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Szamotułach. Policjant podejrzewany jest o współpracę z gangiem,
    > który kradł samochody i wyłudzał odszkodowania za fikcyjne kolizje

    Wywalić go na ulicę w ramach realizacji programu PiS.

  • 7. Data: 2005-11-25 19:29:42
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:dm7hok$55q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Szef policji pewnie dostanie naganę i przejdzie na wcześniejszą emeryturę.

    Na wskutek pomówienia przez bandziora??
    No, bo wg. wklejonego artykułu to główny dowód.

  • 8. Data: 2005-11-25 19:49:42
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl> napisał w
    > wiadomości news:dm7hok$55q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na wskutek pomówienia przez bandziora??
    > No, bo wg. wklejonego artykułu to główny dowód.

    Aaaa ! Bandziory go pomówili? Coś mi to przypomina ...
    To czemu od razu pan nie napisał, że pan o wszystkim wie od dawna? To pewnie
    ten "Kowalski"...

  • 9. Data: 2005-11-25 20:01:23
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    > Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    > skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

    Czyli co? Przyjmujemy wersję Science Fiction, że CIA (paparazzi) wpuszczono
    w kanał podając hiperłącza do artykułów będących prowokacją policyjną w celu
    zdezorientowania społeczeństwa polskiego, amerykańskiego, CIA i przykrycia
    pozostałych afer w Polsce, aby wmieszani w nie urzędnicy państwowi uniknęli
    odpowiedzialności karnej?

  • 10. Data: 2005-11-26 08:06:18
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <gkruk@NO_SPAM_tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:dm7pug$fio$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aaaa ! Bandziory go pomówili? Coś mi to przypomina ...
    > To czemu od razu pan nie napisał, że pan o wszystkim wie od dawna? To pewnie
    > ten "Kowalski"...

    Gdybys potrafił popaprańcze czytać ze zrozumieniem tekst w języku polskim a nie
    onanizował się przy czytaniu własnych smętów to zauważyłbyś że: