  • 11. Data: 2005-11-27 23:41:46
    Temat: Re: Wszechwładna Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Monika napisał(a):

    > Jakie przepisy mówią że mieszkaniec ma takie prawo? Bo to mnie zainteresowało.

    KC, art. 684

    M.

  • 12. Data: 2005-11-28 09:33:48
    Temat: Re: Wszechwładna Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz "Miś"
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    No to dopiero mi się rozjaśniło wiele spraw... Kiedyś (raz jedyny)
    wybraliśmy się z sąsiadem jako reprezentanci bloku na takowe zebranie.
    Dyskusje i pyskówki różnych opcji trwały tak długo, że w pewnym momencie
    postanowiliśmy opuścić szacowne grono nie doczekawszy się głosowania.
    Teraz dopiero oczy mi się otworzyły po co ten cały cyrk się odbywał. No to
    ładnie, dobrze to sobie kombinują, a my jak te owieczki dajemy się wodzic za
    nos.Eh!!
    Pozdrawiam, wreszcie oświecona Graszka.