    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota mieszkaniowa - niegłosowanie uchwały.
    Date: Mon, 13 Mar 2017 15:11:54 +0100

    W dniu 13.03.2017 o 11:38, J.F. pisze:

> [...]

    Tutaj właśnie coś takiego zaszło. Choć przypadkiem i spisku bym się w
    tym nie doszukiwał. Chodzi mi o to, że projekt uchwały był w porządku
    zaproponowanym przez zarząd i został wywalony na zebraniu, przez co
    pozbawiono głosu reszty (która ma prawo głosowac przez dobieranie głosów
    i jest to forma równowazna prawnie glosowaniu na zebraniu). Ogólnie to
    nawet mi na tej uchwale specjalnie nie zależy, tylko nie podobają mi się
    niejasne zasady, więc chciałem trochę zarząd przemaglować.

    Pytanie o podstawe prawna pozostało bez odpowiedzi - tak po prostu jest,
    na zebraniu uczestnicy mają prawo, taka mała demokracja itd.

    Dzieki za trop z udziałami - zapytam zobaczymy co odpowiedzą.

    Shrek