  • Data: 2017-03-13 11:38:24
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa - niegłosowanie uchwały.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
> [...]
    >włascicieli ostatnich pieter >zaanektowało soboe korytarze na
    >"własność", ot taki przykład.
    >Wtedy na zebranie przychodzi mocna grupa zainteresowanych, oraz słaba
    >grupa mało zainteresowanych czymkolwiek (ale na dorocznym zebraniu
    >wiele osób ma >szansę raz na rok zabrac głos i się głupio pomądrzyć,
    >to stałą grupa stałych bywalców, na szczęście o ile dokuczliwa o tyle
    >wąska).
    >I ci mocno zainteresowani uwaleniem uchwały, która by przeszła
    >głosami większości włascicieli (patrz "leninowska zasada") uwalają

    Cos mi sie tu nie zgadza.
    Jesli mocna grupa nie chce uchwaly, to czemu wnioskuja o
    nieglosowanie, a nie glosuja przeciw samej uchwale ?
    A ta rzekoma wiekszosc, ktora uchwaly chce, to czemu popiera
    nieglosowanie ?

    Czy po prostu obecni wlasciciele sa na tyle niezdecydowani, ze ZA jest
    malo, przeciw jest malo, a wiekszosc po prostu nie ma zdania i chetnie
    zaglosuje wlasnie za przelozeniem na pozniej :-)

    J.

    -----