    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota mieszkaniowa - niegłosowanie uchwały.
    Date: Mon, 13 Mar 2017 07:27:32 +0100

    Nie można (ponieważ we wspólnocie głosuje się udziałami, a nie obecnymi na zebraniu),
    ale nic nie poradzisz (bo to niestety częsta praktyka).
    Znajdź w sieci tekst (autor: Snarski, w rzepie czy w gp, ładnych kilka lat temu) -
    ale są też zdania przeciwne.
    Dużo (najwięcej) zależy od asertywności zarządu i zachowania wspólnotowej tłuszczy.
    Prostytutki zwane adminisratorami i prawnikami "udowodnią" na zebraniu, że białe to
    czarne, a czarne to białe.
    Byłem kiedys na dwóch zebraniach prowadzonych przez tą sama adminisrację, dzień po
    dniu (koniec marca).
    Na jednym adminisrator zapierał się, że nie można usunąć uchwały z porządku obrad, na
    w identycznej sytuacji w sasiedniej wspólnocie drugim usunął z uśmiechem -
    prostytutkom przecież zalezy na klientach, którzy płacą jak głąby te 8-10 tys.
    miesięcznie i będą robić "kilentom naszym panom" łaskę do upadłego.

    Nową uchwałę musi zgłosić zarząd lub grupa właścicieli posiadająca łącznie co
    najmniej 10% udziałów (wniosek o zebranie z zaproponowanym przez tych właścicieli
    porządkiem obrad i projekem uchwały), musisz pochodzić po sąsiadach

    Pamiętaj też o obowiązującej we wszelakich tłuszczach leninowskiej zasadzie, że ten
    ma rację, kto zbiera głosy.

    -----
    kroki podjąć, czy może olać?