  • 1. Data: 2003-09-30 19:16:31
    Temat: Wpis w świadectwie pracy
    Od: "DibDab " <d...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Firma zwolniła mnie z przyczyny reorganizacji struktury
    (nawiasem mówiąc zwolnili wszystkich pracowników).
    Na świadectwie pracy wpisano mi "rozwiązanie za wypowiedzeniem
    za strony pracodawcy art. 30 par. 1 pkt 2 k.p".
    Czy taki wpis nie spowoduje, że będę musiał się tłumaczyć przed nowymi
    pracodawcami dlaczego zostałem zwolniony? O przyczynach
    ekonomicznych/reorganizacyjnych nie ma na świadectwie ani słowa.
    Może powinno to zostać sformułowane nieco inaczej z odniesieniem
    do innej podstawy prawnej (jakiej?) tak, aby było jasne,
    że chodziło o reorganizację, a nie np o to, że źle pracowałem.

    Dzieki z góry
    DD

  • 2. Data: 2003-09-30 19:51:28
    Temat: Re: Wpis w świadectwie pracy
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik DibDab <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blckqf$eqa$...@i...gazeta.pl...
    > Na świadectwie pracy wpisano mi "rozwiązanie za wypowiedzeniem
    > za strony pracodawcy art. 30 par. 1 pkt 2 k.p".

    jaka reorganizacja zrobili cie na szaro:)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-09-30 20:44:45
    Od: "DibDab " <d...@N...gazeta.pl>

    Sandra <S...@w...pl> napisał(a):

    > jaka reorganizacja zrobili cie na szaro:)

    Co Twoim zdaniem powinni wpisać jako powód?
    Do jakiej podstawy prawnej powinni się odnieść w tym punkcie świadectwa?

    DD

  • 4. Data: 2003-10-01 00:31:38
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik DibDab <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blcpvt$4vg$...@i...gazeta.pl...

    > Co Twoim zdaniem powinni wpisać jako powód?

    np. likwidacja stanowiska czy nawet reorganizacja doslownie

    > Do jakiej podstawy prawnej powinni się odnieść w tym punkcie świadectwa?

    powinien dokladnie podac przyczyne uzasadniajaca takie rozwiazanie a nie
    tylko art. wraz z pouczeniem

    Sandra