  • 1. Data: 2015-12-12 17:30:21
    Temat: Wpis hipoteki 1 grosz.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Warto?

  • 2. Data: 2015-12-12 17:40:00
    Temat: Re: Wpis hipoteki 1 grosz.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Warto, gdyż koszty postępownia to jakieś małe piwo zaledwie 1 738 000% (słownie:
    jeden milion siedemset trzydziesci osiem tysięcy procent):
    http://brzesko.sr.sisco.info/download/File/cywilne/o
    rzeczenia/I_NS_381_12.pdf

  • 3. Data: 2015-12-12 17:49:42
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 12 gru 2015 o 17:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Warto?

    Na pewno.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2015-12-14 13:24:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Warto, gdyż koszty postępownia to jakieś małe piwo zaledwie 1 738
    >000% (słownie: jeden milion siedemset trzydziesci osiem tysięcy
> [...]

    Hm, jesli dobrze zgaduje, to przed wojna pozyczyla 100zl, potem doszlo
    200 zl kosztow juz pewnie latach 90-tych, a potem zdenominowano.
    O poprzednich denominacjach zapominajac.

    Kiedys mozna bylo za krowe kupic teraz wykpili sie 174 zlotymi :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-12-14 15:08:39
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.12.2015 13:24, J.F. pisze:

    > Hm, jesli dobrze zgaduje, to przed wojna pozyczyla 100zl, potem
    > doszlo 200 zl kosztow juz pewnie latach 90-tych, a potem
    > zdenominowano. O poprzednich denominacjach zapominajac.

    A właśnie. Spotkałem się kilka razy z informacją - ale w formie plotek -
    że przedwojenne wpisy (hipoteki, długi, wierzytelności czy tam coś)
    przeliczano wg nominału na złote z roku 1950. Faktycznie tak było? I jeśli
    tak, to dlaczego nie na złote z 1944?

    MJ

  • 6. Data: 2015-12-14 16:23:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >że przedwojenne wpisy (hipoteki, długi, wierzytelności czy tam coś)
    >przeliczano wg nominału na złote z roku 1950. Faktycznie tak było? I

    Gdzies po drodze byla inflacja, to przelicznik mogl byc uzasadniony.
    Ale czemu nie na zlote z 1995 ?

    0459

    art 8 - wszelkie zobowiazania przelicza sie ...,
    ale pozostaje art 1 - 1zl jest rowny 0.22... gr zlota, przed wojna
    bylo 0.29, jest to jakis punkt wyjsciowy do obliczen :-)

    J.