  • 1. Data: 2004-06-15 12:49:56
    Temat: Wpis do Krajowego Rejestru Dłużników
    Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl>

    Jakie skutki dla spółki (sp. z o.o. w likiwdacji) oraz dla jej likwidatora
    rodzi wpis do Krajowego Rejestru Dłużników?
    może jakieś ciekawe linki?
    pozdrowienia
    Alf

  • 2. Data: 2004-06-16 10:22:20
    Temat: Re: Wpis do Krajowego Rejestru Dłużników
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jakie skutki dla spółki (sp. z o.o. w likiwdacji) oraz dla jej likwidatora
    > rodzi wpis do Krajowego Rejestru Dłużników?

    Takie same jak dla Bin Ladena wpis na 1 miescu w FBI Most Wanted

    spółka jest w likwidacji więc potencjalny kontrahent wie że należy uważać,
    KRD ma charakter jedynie informacyjny

    Pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-07-02 09:25:02
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie skutki dla spółki (sp. z o.o. w likiwdacji) oraz dla jej likwidatora
    > rodzi wpis do Krajowego Rejestru Dłużników?
> [...]
    Praktycznie żadne. tylko tyle, że o części zobowiązań spółki bedzie mozna
    dowiedzieć się z KRD, ale jak spółka w likwidacji, to bezsensem jest
    wywalanie danych do KRD, bo i tak się je nie sprzeda :-)

  • 4. Data: 2004-07-02 11:13:34
    Od: "Kalliinka" <k...@a...pl>

    Na dodatek kosztuje to bardzo dużo
    A pod czerwoną urzędową tabliczką kryje się czysto komercyjna spółka.

    pozdr. M.

  • 5. Data: 2004-07-02 11:30:46
    Temat: Re: Wpis do Krajowego Rejestru D?u?ników
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/2/2004 1:13 PM, Kalliinka wrote:

    > Na dodatek kosztuje to bardzo dużo
    > A pod czerwoną urzędową tabliczką kryje się czysto komercyjna spółka.

    To dobrze, że spółka jest komercyjna - jak jest drogo, znaczy się, że
    jak ktoś się pofatygował, to był strasznie wk.. - więc jak ktoś tam
    figuruje, to wysokie jest prawdopodobieństwo, że cwaniak i oszust.

    Mogę jedynie potiwerdzić, że istnieje duża korelacja obecności w KRD i
    nierzetelności kontrahentów (nawet, jeżeli jest to spółka z giełdy,
    która właśnie z niej ściągneła kilkadziesiąt milionów).

    Efekt dla spółki z KRD jest taki, że część dostawców odmawia
    transakicji, a inni robią to na niekorzytnych warunkach - więc spółce
    rosna koszty, co ją boli, bo zwykle wtedy (o ile dotychczas tego nie
    robiła) musi zacząć kraść.

    Pzdr: Catbert