  • 1. Data: 2004-06-15 12:38:38
    Temat: Uczelnia nie chce..
    Od: "Megash" <m...@N...gazeta.pl>

    wydac mi MOICH dokumentow, tzn. swiadectwa maturalnego. Egzaminy wstepne sie
    zblizaja a ja nie moge zlozyc podania, bo nie mam swiadectwa. Wymagaja ode
    mnie jakis pieczatek z bibliotek instytutowych. Niestety nie moge ich
    zalatwic, przede wszystkim ze wzgledow czasowych.

    Czy jesli odmowia mi wydania mojego swiadectwa, to moge zaskarzyc uczelnie w
    sadzie za przetrzymywanie cudzych dokumentow, oraz wystapic o odszkodowanie z
    to, ze nie moglem przystepowac do egz. wstepnych?

    _
    Megash

  • 2. Data: 2004-06-15 12:54:52
    Temat: Re: Uczelnia nie chce..
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    Megash <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    [...]

    A co z odpisem swiadectwa maturalnego ?
    W zasadzie nie wydaje mi sie, abys mogl zaskarzyc uczelnie za
    "przetrzymywanie dokumentow" ;) karta obiegowa o ktorej piszesz - to w
    zaleznosci od uczelni 2-3 pieczatki - glownie chodzi o
    czytelnie(biblioteke) wydzialowa, biblioteke glowna , wku etc. Zgadzam,
    sie, ze dla niektorych to pewne utrudnienie, ale obiegowke jestes w
    stanie "zalatwic" w 2-3 godziny.Nie wiem jak wyglada regulamin Twojej
    uczelni, ale generalnie uczelnia jest zakladem publicznym i obowiazuje
    Cie regulamin, i jezeli wymienione jest w nim, iz aby otrzymac z
    powrotem swoje dokumenty, nalezy sie wczesnie rozliczyc ze swoich
    zobowiazan wobec uczelni przy pomocy karty obiegowej to nic nie
    zdzialasz.To normalna i powszechna praktyka, stosowana w szkolach, na
    uczelniach, w zakaldach pracy etc.Przynajmneij takie jest moje zdanie.
    --
    --Sol.
    "standing in the rain...twisted and insane.

  • 3. Data: 2004-06-15 13:02:11
    Od: "Lukasz Huchwajda" <m...@g...pl>

    Dziekuje za odp.

    _
    Megash

  • 4. Data: 2004-06-15 14:50:22
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 12:38:38 +0000 (UTC), Megash napisał/napisała:
    > zalatwic, przede wszystkim ze wzgledow czasowych.

    stary, zalatwienie pieczatek na swistku to jest max 30min (na PW) przy
    sprzyjajacych wiatrach :)
    Chce CI sie ciagac po sadach?
    Nie prosciej poprosic o jakis odpis/kopie/etc? :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 5. Data: 2004-06-15 15:48:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 12:38:38 +0000 (UTC), Megash naskrobał(a):

> [...]
    > sadzie za przetrzymywanie cudzych dokumentow, oraz wystapic o odszkodowanie z
    > to, ze nie moglem przystepowac do egz. wstepnych?

    po co? ale jak chcesz być podły to na policje. Świadectwo jest TWOJĄ RZECZĄ
    nie można nim rozporządzać BEZ TWOJEJ ZGODY.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-06-15 19:31:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > po co? ale jak chcesz być podły to na policje. Świadectwo jest TWOJĄ
    RZECZĄ
    > nie można nim rozporządzać BEZ TWOJEJ ZGODY.

    rzecz w tym, że przed wizytą na Policji należało by mieć dowód odmowy
    wydania dokumentu. A więc wezwać uczelnię pisemnie. W sumie całą
    procedura - wezwanie plus bezwładność organu procesowego, to oceniam że do
    jakiś tam rozsądnych skutków (wydania dokumentu) potrzeba kilka tygodni.
    Załatwienie obiegówki, to kwestia pewnie w najgorszym razie kilku dni.

  • 7. Data: 2004-06-15 19:51:53
    Od: scx <s...@w...pl>

    Sebol się wziął i wyklepał:

    > po co? ale jak chcesz być podły to na policje. Świadectwo jest TWOJĄ
    > RZECZĄ nie można nim rozporządzać BEZ TWOJEJ ZGODY.

    Chyba nie znasz idei "obiegówki"
    Chodzi o to, żeby rozliczyć się z uczelnią z wypożyczonych książek. Musisz
    uzyskać potwierdzenie że nie zalegasz z żadną, wtedy dostaniesz świadectwo.
    Ot, taki zastaw.

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 8. Data: 2004-06-15 21:57:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 21:51:53 +0200, scx naskrobał(a):

> [...]
    > uzyskać potwierdzenie że nie zalegasz z żadną, wtedy dostaniesz świadectwo.

    wiem co to obiegówka. Uczelnia nie ma prawa zabrać ci twojej rzeczy na
    podstawie domniemania winy. Jest to niezgodne od konstytucji po KC.

  • 9. Data: 2004-06-16 09:49:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : rzecz w tym, że przed wizytą na Policji należało by mieć dowód odmowy
    : wydania dokumentu.

    dyktafon w kieszen i wio do dziekanatu.

    P.

  • 10. Data: 2004-06-16 16:07:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > : rzecz w tym, że przed wizytą na Policji należało by mieć dowód odmowy
    > : wydania dokumentu.
    >
    > dyktafon w kieszen i wio do dziekanatu.

    Bo ja wiem, czy w tym wypadku będzie to akurat dowód. Pisemna odpowiedź,
    to bez wątpienia dowód na jakieś tam stanowisko uczelni. A wypowiedź
    panienki z dziekanatu, to już niekoniecznie. mogą się zacząć przepychanki
    na zasadzie, ze nie była uprawniona do wydania, była niedoinformowana itd.