    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpis do Krajowego Rejestru D?u?ników
    Date: Fri, 02 Jul 2004 13:30:46 +0200

    On 7/2/2004 1:13 PM, Kalliinka wrote:

    > Na dodatek kosztuje to bardzo dużo
    > A pod czerwoną urzędową tabliczką kryje się czysto komercyjna spółka.

    To dobrze, że spółka jest komercyjna - jak jest drogo, znaczy się, że
    jak ktoś się pofatygował, to był strasznie wk.. - więc jak ktoś tam
    figuruje, to wysokie jest prawdopodobieństwo, że cwaniak i oszust.

    Mogę jedynie potiwerdzić, że istnieje duża korelacja obecności w KRD i
    nierzetelności kontrahentów (nawet, jeżeli jest to spółka z giełdy,
    która właśnie z niej ściągneła kilkadziesiąt milionów).

    Efekt dla spółki z KRD jest taki, że część dostawców odmawia
    transakicji, a inni robią to na niekorzytnych warunkach - więc spółce
    rosna koszty, co ją boli, bo zwykle wtedy (o ile dotychczas tego nie
    robiła) musi zacząć kraść.

    Pzdr: Catbert