  • 1. Data: 2004-06-15 10:10:22
    Temat: Jaka wada wzroku kwalifikuje do kategorii D ??
    Od: "silentbobo" <s...@g...pl>

    Czy ktos sie orientuje w przepisach wojskowych ?? Czy np majac -6,0 na obu
    oczach dostanie ten ktos kat "D" ?? Jaki jest minimalny prog ??

  • 2. Data: 2004-06-15 11:09:56
    Temat: Re: Jaka wada wzroku kwalifikuje do kategorii D ??
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    silentbobo <s...@g...pl> wrote:
    : Czy ktos sie orientuje w przepisach wojskowych ?? Czy np majac -6,0
    : na obu oczach dostanie ten ktos kat "D" ?? Jaki jest minimalny prog ??

    Odsylam do:
    Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 czerwca 1992 r. w
    sprawie zasad określania zdolności do czynnej służby wojskowej oraz
    właściwości i trybu postępowania wojskowych komisji lekarskich w tych
    sprawach.
    Dz.U. 1992 nr 57 poz. 278
    Jest to akt w, ktorym zawarte sa wszystkie choroby i odpowiadajace im
    kategorie.
    Jest tam taka ladna tabelka okreslajaca m.in. jakim schorzeniom narzadu
    wzroku przysluguje okreslona kategoria.
    W razie problemow ze znalezieniem tego rozporzadzenia:
    http://hyperreal.info/pku/pku_old/paki/dz_u_57_92.zi

    Ps. Sluzba wojskowa podstawowym i zaszczytnym obowiazkiem obywatela !
    :-)

  • 3. Data: 2004-06-15 19:52:30
    Od: scx <s...@w...pl>

    silentbobo się wziął i wyklepał:

    > Czy ktos sie orientuje w przepisach wojskowych ?? Czy np majac -6,0 na obu
    > oczach dostanie ten ktos kat "D" ?? Jaki jest minimalny prog ??

    Chyba wystarczy na E...
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 4. Data: 2004-06-16 10:46:17
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    jestem praworeczny.. mam astygmatyzm na prawym oku, okulary nie pomafaja,
    widze tylko 3 gorne rzedy przy badaniu ;) dostalem E bez zadnej dyskusji
    Prawym okiem sie celuje, a ja nawet w bilarda nie moge porzadnie pograc ;)

  • 5. Data: 2004-06-16 22:14:01
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > Chyba wystarczy na E...

    Na E bedziesz musial sie troche "postarac" przy badaniu wzroku na komisji
    :-)

    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 6. Data: 2004-06-17 11:11:35
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    > obu

    > Na E bedziesz musial sie troche "postarac" przy badaniu wzroku na komisji
    > :-)

    zero staran.. opisalem to ponizej