  • 21. Data: 2012-06-06 15:31:57
    Temat: Re: Wolontariat na euro
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-06 15:31, news pisze:

    > Ale w twoim przykładzie nie ma żadnej analogii, gdybyś dał przykład
    > sklepików gdzie pracownicy robią coś dla sklepu za własne pieniądze i we
    > własnym czasie, nabijając kieszenie właściciela sklepu to była by analogia.

    Napisałem, że nie to chciałem przedstawić, tylko fakt, że ktoś może z
    jakiś powodów dać coś darmo - ale widzę że zbyt gruba skorupa, by się
    tam przebić.

    > To nie jest tylko kwestia wolontariuszy, to też moja sprawa bo te
    > prywatne firmy z moich podatków dostają dotacje i dofinansowania,

    Ale to protestuj przeciwko tym dotacjom. Nie wiem cały czas co tu mają
    wolontariusze...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 22. Data: 2012-06-06 19:50:24
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 12:13, news pisze:
    > Ciągle teraz się słyszy o tych masach wolontariuszy do obsługi euro2012
    > i tak sobie myślę czy to nie jest zalegalizowane niewolnictwo?

    Ktoś komuś każe?
    Rozumiesz słowo "niewolnictwo"?

  • 23. Data: 2012-06-06 20:55:35
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:c48c587d-afd8-4ce5-8a05-592e13594d2a@googlegrou
    ps.com...
    On Wednesday, 6 June 2012 13:20:11 UTC+2, (unknown) wrote:
    > U�ytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisa�
    > Podstawa prawną jest Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności
    > pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010 r., Nr 234, poz.1536 z
    > późn. zm.).

    He, he UEFA organizacją pożytku publicznego? Przecież to organizacja
    biznsesowa , jeśłi ktoś zarobi na Euro ty głównie UEFA. Nam te ok. 5 mld za
    stadiony nigy się nie zwróci.
    Pozdr

  • 24. Data: 2012-06-06 21:22:19
    Od: "Jarosław Bomba" <b...@g...com>

    ze przyswiecaly to wierze ;-) kolega wspomnial tylko ze rzeczywistosc
    rozmyla marzenia ...

  • 25. Data: 2012-06-06 22:43:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nie wszyscy niewolnicy są do pracy zmuszani, większość pracuje za
    > jedzenie i dach nad głową bo nie ma innego wyjścia. Jeśli za pracę
    > nie otrzymujesz wynagrodzenia to jest to niewolnictwo, nawet KP
    > wymaga za pracę wynagrodzenia, a jeśli wynagrodzenie to przynajniej w
    > wysokości minimalnej krajowej i opłaceniu ZUSu.

    żebyś się zesrał to nei zmienisz definicji niewolnictwa na jakąś twoją
    trollowatą.

    Niewolnictwem jest praca wykonywana pod przymusem. Niewolnik jest
    przymuszany do świadczenia pracy, nie ma możliwości zrezygnowania z tego
    świadczenia i jest zwykle zastraszany różnymi sposobami.

    jeśli kto pracuje dobrowolnie za darmo to nie jest niewolnikiem. Może w
    każdej chwili powiedzieć, p...le to i ide do domu.

  • 26. Data: 2012-06-06 22:46:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M1SLQ wrote:

    > Pójdzie, jeśli musi (bo chce pracować a to jedyna opcja). A skoro
    > MUSI, jest to forma niewolnictwa.

    nie musi, chce... posiada wolną wolę i może powiedzieć mam cie w dupie idę
    sobie.

    niewolnikiem byłby gdyby go pracodawca zamknął w fabryce, zabrał mu dowód
    osobisty i komórkę oraz nie wypuszczał. wtedy byłby niewolnikiem.

  • 27. Data: 2012-06-06 22:47:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > <news> napisa?(a):

    > Potem czlek traktuje smieciowa umowa jak gwiazdke z nieba ;)

    pracodawcy też by chcieli mieć gwarancję zamówień i na lata. Taki mamy rynek
    pracodawca nie zna dnia i godziny i pracownicy też muszą sie z tym pogodzić.

  • 28. Data: 2012-06-06 22:51:57
    Temat: Re: Wolontariat na euro - PIŁKARZE TO NIEWOLNICY XXI wieku.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czyli w RP można pracować bez wynagrodzenia, super!

    > Dzięki za podstawę prawną, wychodzi na to że w RP mamy legalne
    > niewolnictwo! Niewolników na plantacjach bawełny też nikt do pracy
    > nie zmuszał, zgłaszali się wyłącznie niewolnicy co chcieli dostać
    > jedzenie i dach nad głową jak nasi wolontariusze.

    Idioto... BYLI ZMUSZANI, nie mogli opuścić plantacji, byli zakuwani w
    kajdany, bici gwałceni zabijani sprzedawani.

    Twoją wybiórczą logika to piłkarze też są niewolnikami bo kluby ich
    sprzedają.

    Leć płakać na biednymi niewolnikami piłkarzami, gorzej nie tylko ich
    sprzedają ale sa zmuszani do ciężkiej fizycznej pracy, zamykają ich na
    zgrupowaniach, nie mogą jeść czego chcą itd... PIŁKARZE TO NIEWOLNICY XXI
    wieku.

  • 29. Data: 2012-06-06 23:11:45
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.06.2012 00:05, januszek pisze:
    > Marek Dyjor napisa?(a):

    > Z jednej strony oczywiście masz rację, z drugiej jednak nie jest niczym
    > nie zwykłym kiedy dochód pracodawcy jest wyższy niż suma dochodów
    > wszystkich pracowników co prowadzi do wniosku, że i ryzyko powinno być
    > podobnie rozłożone.

    No nie wiem czy pracownicy by chcieli. Tj - czy chcieliby ryzykować
    swoim majątkiem w proporcji do swoich zarobków i zarobków pracodawcy.

    p. m.

  • 30. Data: 2012-06-06 23:31:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
> [...]
    > niczym nie zwykłym kiedy dochód pracodawcy jest wyższy niż suma
    > dochodów wszystkich pracowników co prowadzi do wniosku, że i ryzyko

    jak tylko zgodzą sie odpowiadać swoim majątkiem za firmę... i pracować po
    12 czy 18 godzin na dobę