    From: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko a nauka...
    Date: Tue, 17 Feb 2004 21:48:18 +0100

    Karol:

    > Dzieki:) a czy sam kwitek ze jestem na tej liscie wystarczy zeby sie
    > odwalili??? Wybieram sie na panstwowa uczelnie i z tego co wiem to
    > przyjmuja kazdego po wplaceniu pierwszej raty ...

    rozumiem, ze w czerwcu konczysz szkole, a nabor na takiej drugiej uczelnie
    jest do wrzesnia?

    no to po "skonczeniu" dwuletnich studiow w czerwcu spokojnie wyjedz na
    wakacje lub cos innego - nie ma sensu pisania do WKU czy dzwonienia do nich;
    we wrzesniu przeslij poleconym papierek, gdzie jest napisane, ze jestes
    przyjety - nawet mozesz im zawiesc :), licza sie papiery i jesli wczesniej
    poinformujesz WKU, ze jestes na jukiejs liscie, a formalnie juz jestes do
    wziecia to moga cie zgarnac

    tak wiec olac sprawe - w miedzyczasie wakacji mozesz dostac bilet, wezwania
    do stawienia sie, grozby i prosby :), ale daj sobie z tym burdelem (WKU)
    spokoj - jesli otrzymasz indeks to niestety musza cie zostawic w spokoju,
    nawet jesli wypisali juz bilet - nie odbieraj poczty "syn wyjechal do wloch
    i bedzie w pazdziernku"

    przetestowane ok 3 razy - zycze powodzenia

    --
    sjopa