  • 1. Data: 2004-02-16 20:21:37
    Temat: Wojsko a nauka...
    Od: "Karol" <h...@o...pl>

    Czesc!
    Mam pytanie,jestem obecnie w szkole policealnej 2 letniej na pierwszym roku
    osttanio bylem w WKU do dostalem odroczenie do 2005r czerwiec,ale mam takie
    pytanko...ide od wrzesnia na studia zaoczne wiec wiadomo ze tej obecnej szkoly
    i tak nie ukoncze, zamierzalem sie wybrac na studia wczesniej ale nie bylo na
    to srodkow) nie jestem wogole zadowolony z obecnej szkoly,codziennie dojezdzam
    80 km i juz mi sie nie dobrze od tego robi mam zamiar tylko wytrwac do czerwca
    nie mam tez ochoty przykladac sie do nauki w tej szkole , nie zalicza mi tego
    roku w tej szkole to wiadomo wysla chyba papier do WKU ze sie juz nie ucze i
    czy jesli dostane wezwanie z WKU uczelnia da mi jakis swistek ze jestem juz
    studentem???? bo z tego co wiem na ta uczelnie przyjmuja kazdego wystarczy
    wplacic pierwsza rate ,tylko zeby ten swistek juz byl tak czerwiec... pozdro

  • 2. Data: 2004-02-17 13:45:06
    Temat: Re: Wojsko a nauka...
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Nie każda prywatna uczelnia przyjmuje każdego, kto zapłaci.
    A status studenta uzyskujesz nie w momencie wpisu na listę, a dopiero po po
    inauguracji roku akademickiego (po złożeniu tej żałosnej przysięgi hehe,
    którą z resztą podpisujesz) więc zaświadczenie, że jesteś studentem
    dostaniesz dopiero w październiku, przedtem jedynie kwitek, że zostałes
    wpisany na listę rekrutów :-) Ale jak WKU bedzioe cie ścigać w ciągu tych
    kilku miesięcy to olej to zupełnie. taka moja rada z doświadczenia wzięta.
    WKU trzeba olewać, bo to instytucja z definicji do olewania :-) W Konińskim
    WKU mój portret chyba do dziś wisi jako "ścigany" "do wcielenia za wszelką
    cenę" hehe, ale trzeba to olać. Więc gównianym WKU się nieprzejmuj.

  • 3. Data: 2004-02-17 17:30:17
    Od: "Karol" <h...@o...pl>

    Dzieki:) a czy sam kwitek ze jestem na tej liscie wystarczy zeby sie odwalili???
    Wybieram sie na panstwowa uczelnie i z tego co wiem to przyjmuja kazdego po
    wplaceniu pierwszej raty ...

  • 4. Data: 2004-02-17 20:29:36
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Dzieki:) a czy sam kwitek ze jestem na tej liscie wystarczy zeby sie
    odwalili???

    raczej tak
    mi major uwierzyl na slowo, ze na iks miesiecy bede studentem

    pozdro

  • 5. Data: 2004-02-17 20:48:18
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Karol:

    > Dzieki:) a czy sam kwitek ze jestem na tej liscie wystarczy zeby sie
    > odwalili??? Wybieram sie na panstwowa uczelnie i z tego co wiem to
    > przyjmuja kazdego po wplaceniu pierwszej raty ...

    rozumiem, ze w czerwcu konczysz szkole, a nabor na takiej drugiej uczelnie
    jest do wrzesnia?

    no to po "skonczeniu" dwuletnich studiow w czerwcu spokojnie wyjedz na
    wakacje lub cos innego - nie ma sensu pisania do WKU czy dzwonienia do nich;
    we wrzesniu przeslij poleconym papierek, gdzie jest napisane, ze jestes
    przyjety - nawet mozesz im zawiesc :), licza sie papiery i jesli wczesniej
    poinformujesz WKU, ze jestes na jukiejs liscie, a formalnie juz jestes do
    wziecia to moga cie zgarnac

    tak wiec olac sprawe - w miedzyczasie wakacji mozesz dostac bilet, wezwania
    do stawienia sie, grozby i prosby :), ale daj sobie z tym burdelem (WKU)
    spokoj - jesli otrzymasz indeks to niestety musza cie zostawic w spokoju,
    nawet jesli wypisali juz bilet - nie odbieraj poczty "syn wyjechal do wloch
    i bedzie w pazdziernku"

    przetestowane ok 3 razy - zycze powodzenia

    --
    sjopa

  • 6. Data: 2004-02-17 21:53:49
    Od: "Karol" <h...@o...pl>

    Spoko stary dzieki za wypowiedz:) a co do szkoly to jej nie koncze w tym
    roku ,tojest pierwszy rok ale to jest tylko studium i poszedlem tam z
    koniecznosci mam mase roboty(praca) wiec pewnie nie zalicze nawet drugiego
    polrocza poprostu bede tylko tam "chodzil":) skresla mnie z listy uczniowpiero
    pod koniec czerwca,papiery na uczelnie skladam na poczatku czerwca wiec
    poprostu ich oleje a we wrzesniu wysle papierek :)