  • Data: 2004-02-17 21:53:49
    Temat: Re: Wojsko a nauka...
    Od: "Karol" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spoko stary dzieki za wypowiedz:) a co do szkoly to jej nie koncze w tym
    roku ,tojest pierwszy rok ale to jest tylko studium i poszedlem tam z
    koniecznosci mam mase roboty(praca) wiec pewnie nie zalicze nawet drugiego
    polrocza poprostu bede tylko tam "chodzil":) skresla mnie z listy uczniowpiero
    pod koniec czerwca,papiery na uczelnie skladam na poczatku czerwca wiec
    poprostu ich oleje a we wrzesniu wysle papierek :)